شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

از انتقال کودک آزار به زندان تا صحبت‌های مادر کودک استقلالی+ ویدئو

  • کد خبر: ۶۵۱۱۲
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
  • ۱
از انتقال کودک آزار  به زندان تا صحبت‌های مادر کودک استقلالی+ ویدئو
کودک‌آزاری که با انتشار کلیپ اذیت و آزار کودک استقلالی حسابی خبرساز شده‌بود با پیگیری‌های قوه قضاییه و نیروی پلیس بازداشت و به زندان منتقل شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فردی که با اذیت و آزار کودک استقلالی حسابی خبرساز شده‌بود و احساسات فوتبال‌دوستان و جامعه را جریحه‌دار کرده‌بود، با پیگیری‌های قوه قضاییه و نیروی پلیس شب گذشته بازداشت شد. امروز نیز از داورزن سبزوار خبر می رسد که این فرد به زندان منتقل شده‌است.

رییس دادگستری داورزن اظهار کرد: پس از انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک حامی تیم استقلال، تحقیقات در این زمینه با جدیت انجام و متهم با قرار قانونی متناسب روانه زندان شد.

همچنین مادر کودک سبزواری در خصوص اتفاقاتی که در این مدت برای کودکش رخ داده اظهار کرد: او به ما نگفت که چه شده، گفت از درخت افتادم. چندروز بعد که فهمیدیم تصمیم گرفتیم از آن فرد بگذریم و نادانی اش را ببخشیم. محمدمهدی آرزو دارد روزی در استقلال بازی کند.

ویدئو صحبت‌های مادر پسر متعصب استقلالی

تعداد بازدید : 1474
 
تعداد بازدید : 1048
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
2
ضمن تقبیح عمل کودک آزاری
لطفا بفرمایید که چه مدرکی دردست است که فرد خاطی پرسپولیسی بود است؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->