نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

دیدار مدافع مغضوب استقلال با کودک آزاردیده سبزواری+ عکس

  • کد خبر: ۶۵۲۰۴
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
  • ۱
دیدار مدافع مغضوب استقلال با کودک آزاردیده سبزواری+ عکس
محمد دانشگر که فعلا با تصمیم فرهاد مجیدی جایی در استقلال ندارد و نتوانسته تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، به داورزن سبزوار رفت و با کودک آزاردیده استقلالی دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته کلیپی از یک کودک بانام محمدمهدی بخشی نهاردانی در فضای مجازی منتشر شد که توسط یکی دو نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفت و از وی خواسته شد علیه استقلال از الفاظی استفاده کند، اما این کودک مقاومت کرد و مدعی شد تیمش را نمی‌فروشد.

درنهایت پخش این کلیپ در فضای مجازی واکنش مسؤولان و حتی بازیکنان استقلال را در پی داشت تا جایی که با دستور قضایی و تلاش پلیس فتا و نیروی انتظامی داورزن فرد متعرض در مدت‌زمان کوتاهی پس از انتشار کلیپ در فضای مجازی شناسایی و بازداشت شد.

بعدازاین اتفاق محمد دانشگر مدافع استقلال که با تصمیم فرهاد مجیدی مجوز سفر به عربستان را دریافت نکرد، به همراه دوستان و دو نفر از اعضای کانون مشوقان امروز راهی شهرستان داورزن در استان خراسان رضوی شد و با این کودک و خانواده وی دیدار کرد.

مدافع استقلال در این دیدار پیراهن تیم را به وی اهدا کرد و از اینکه محمدمهدی خود را هواداری متعصب نشان داده از وی تشکر کرد.

محمدمهدی بخشی در بخشی از مصاحبه خود با صداوسیما اعلام کرد دوست دارد با بازیکنان استقلال دیدار و حتی روزی در این تیم بازی کند.

 

دیدار مدافع مغضوب استقلال با کودک آزاردیده سبزواری+ عکس

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
فقط میتونم بگم که ابن فیلم دست سازه وگرنه اون دوتا مرد از کجا میدونستن که این پسر استفلالیه
حالا هم هر چی شده دست ساز بوده یان مهم نیس
پیرهن استقللال واسه اون بچه کاری نمی تونه بکنه اگه انقد مهمه براتون کمکش کنین ب آرزوش برسه من خودم پرسپولیسی هستم ولی ادم نمی تونه بی تفاوت باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->