سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرمول جدید احکام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ + جزئیات

  • کد خبر: ۶۵۲۹۵
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
  • ۱۱
فرمول جدید احکام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ + جزئیات
سازمان تأمین اجتماعی، فرمول جدید محاسبه حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، در اجرای دستور مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در تاریخ بیستم فروردین مبنی بر بررسی مجدد احکام صادره مستمری‌بگیران غیرحداقل‌بگیر در اجرای متناسب‌سازی مرحله دوم، جلسات متعدد کارشناسی با حضور کارشناسان و کانون‌های بازنشستگی برگزار شد.

پس از بررسی پیشنهادات و سناریو‌های متعدد؛ سناریوی مورد توافق با کانون عالی بازنشستگان به تأیید دست‌اندرکاران و هیئت امناء سازمان تأمین اجتماعی رسید که نکات مهم سناریوی تأیید شده به شرح زیر است:
۱. مقرر شد اعمال ماده ۹۶ (افزایش سنواتی) براساس مبلغ مستمری حقوق اسفندماه ۱۳۹۹ برای تمام مستمری بگیران صورت پذیرد.

۲. علاوه بر اعمال ماده ۹۶ جهت افزایش حقوق سایر سطوح، ضریب ترمیمی درخصوص متناسب‌سازی حقوق افرادی که در سال‌های گذشته ضریب زمان برقراری مستمری آنان به نسبت حداقل حقوق مصوب شورای عالی کار افت و کاهش داشته است، (با جبران ۷۵% از نسبت از دست رفته) اعمال می‌شود.

۳. با توجه به انتظارات و مطالبه همه سطوح مستمری بگیر از سازمان تأمین اجتماعی و شرایط سخت اقتصادی بازنشستگان مقرر شد، پس از اعمال ماده ۹۶ و اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ و افزایش مزایای جانبی، افزایش دریافتی هیچ بازنشسته‌ای نسبت به دریافتی اسفند ماه ۱۳۹۹ کمتر از ۵۰ درصد نباشد.
فرمول جدید که در حال تست بر روی احکام سطوح مختلف دریافتی است، ظرف دو روز آینده به صورت آزمایشی به اجرا درآمده و طی حداکثر ۱۴ روز آینده احکام جدید صادر شده و مابه‌التفاوت حکم، درپرداخت حقوق اردیبهشت ماه لحاظ می‌شود.
 
منبع: تسنیم

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
Hamid
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
1
1
سلام ببخشید تکلیف یک گروه بالاتر و فوق العاده ایثارکری برای جانبازان بازنشسته تامین اجتماعی چه میشود سایر صندوق ها که از فروردین ۱۴۰۰ اقدام کردند
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
1
0
جناب حمید به نکته خوبی اشاره فرمودیدتکلیف این فوقالعاده در صندوق بازنشستگی چه می شود
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
به نکته خوبی اشاره فرمودید جناب آقای حمید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
حقوق اسفند رو با 1200000حساب کنیم یا بدون آن؟
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
1
2
چرا احکام را قبل از پرداخت حقوق روی سایت نمیزارن؟؟
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
چرابه بازنشستکان ۹۹همسان سازی صورت نمیکیره چرا باز تبیعض
محمدعلی اسماعیلی
United States of America
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
1
شما که زحمت کشیدید حداقلی ها را هم کمتر از ۵ ملیون نمیدادید هم خداخوشش می آمد هم بندگان خدا هم برای خودتان ثوابی در نزد خدا نوشته میشد کسی که کاری از دستش بر می اید نباید کوتاهی کند تا خداهم به خودش وعمرش ورزقش وعیالش برکت عنایت نماید عبادت به جز خدمت خلق نیست
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
1
0
انچه که مسلم است ماده ۲ این توافقنانه بدرد کسانی که میانه بگیر هستند ودر
سالهای اخیر بازنشست شده اند، نمی خورد. با محاسبه خودم ریالی از این ماده به من تعلق نمی گیرد و امید ما به ماده ۳ این توافق است که از ان طریق جبران شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
1
ببخشید حکم من افزایش نیافت همه رو سرکار گذاشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
من 35 سال سابقه سال 99 مبلغ 4200 میگرفتم ودر 1400مبلغ 5500 میگیرم چطور حساب کردن ؟!
پردل مانده گاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
سلام علیکم. متاسفانه با توجه به تورم وافزایش بی رویه هزینه‌های زندگی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ گرهی از مشکلات را باز نمی کند.کارمندان دست کم در سال چندین با کمک معیشت در قالب پاداش وهدیه بجز پاداش عیدی وپایان سال دریافت می کنند ولی متأسفانه برای بازنشستگان جز همان مستمری ماهیانه هیچ حقی دیگر در نظر گرفته نمی شود.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->