برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

هشدار پزشکان استقلال به مجیدی: دیاباته فقط ۴۵ دقیقه بازی کند

  • کد خبر: ۶۵۶۷۲
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
هشدار پزشکان استقلال به مجیدی: دیاباته فقط ۴۵ دقیقه بازی کند
مصدومیت شیخ دیاباته به گونه‌ای است که پزشکان استقلال از فرهاد مجیدی خواسته اند به این بازیکن در بازی با الشرطه ۹۰ دقیقه بازی ندهد. پزشکان استقلال نهایت زمانی که برای استفاده از این بازیکن در نظر گرفته اند، ۴۵ دقیقه است.

گروه ورزشپ شهرآرا نیوز، مصدومیت شیخ دیاباته دربازی با الاهلی عربستان تا حد زیادی بر عملکرد خط حمله استقلال تاثیر گذار بود واین بازیکن حتی دردقایقی که وارد زمین شد نیز نتوانست باری از روی دوش استقلال بردارد وگلی وارد دروازه حریف کند. دیاباته به دلیل مصدومیتی که در بازی با الدحیل قطر به آن دچار شد، با شرایط جدید مواجه شده و این طور که پزشکان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند دربازی با الشرطه نیز که آخرین دیدار استقلال درلیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، نمی‌تواند به طور کامل دراختیار استقلال باشد.


درهمین راستا پزشکان استقلال به فرهاد مجیدی هشدار داده‌اند که هرگز دیاباته را ۹۰ دقیقه درترکیب استقلال قرار ندهد. نهایت زمانی که پزشکان استقلال برای بازی گرفتن ازدیاباته در نظرگرفته‌اند ۴۵ دقیقه است که این موضوع به اطلاع فرهاد مجیدی هم رسیده است. پزشکان به سرمربی استقلال اعلام کرده‌اند اگر بیش از حد به پای دیاباته فشار وارد شود این بازیکن قادر نیست استقلال در بازی‌های لیگ دنبال کند و احتمالا با مصدومیت شدیدتر مواجه می‌شود.
حالا باید دید مجیدی از دبایاته درترکیب اصلی استفاده می‌کند یا اینکه این بازیکن را برای نیمه دوم در ترکیب تیمش قرار خواهد داد. استقلال اگر نتواند الشرطه را ببرد صعودش از این گروه وابسته به نتایج دیگر تیم‌ها خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->