قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

مخالفت فرمانداران استان‌های ژاپن با برگزاری المپیک

  • کد خبر: ۶۶۱۴۷
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
مخالفت فرمانداران استان‌های ژاپن با برگزاری المپیک
تعدادی از فرمانداران استان‌های مختلف ژاپن مخالفت خود را با برگزاری المپیک اعلام کردند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، طبق آخرین نظرسنجی صورت گرفته ۹ نفر از ۴۷ فرماندار استان‌های ژاپن گفته‌اند که به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور، بازی‌های المپیک توکیو باید لغو شود یا به تعویق بیفتد.
پرسشنامه توسط روزنامه ملی Mainichi Shimbun در تاریخ ۲۰ آوریل برای همه ۴۷ فرماندار ارسال شد که شامل دو سوال بود.


سوال اول این بود که آیا با برگزاری المپیک استان‌های آنها می‌توانند سودی کسب کنند یا خیر؟ و سال دوم این بود که نظر آنها در مورد برگزاری بازی‌ها به منظور سلامتی شهروندان چیست؟ که پاسخ دهندگان باید گزینه‌های آنها این موارد بود: "بدون توجه به شرایط برگزار شود"، "بسته به شرایط باید لغو شود یا به تعویق بیفتند"، "اکنون زمان تصمیم گیری نیست" یا "من نمی‌دانم."


۹ استاندار گفتند که المپیک نباید برگزار شود، ۵ نفر پاسخ دادند نمی‌دانند و بقیه از انتخاب هر نوع گزینه‌ای خودداری کردند. از جمله کسانی که گفتند المپیک باید لغو شود و یا به تعویق بیفتد استان‌های نزدیک به توکیو بودند، این در حالی است که یوریکو کویکه فرماندار توکیو گزینه "نمی‌دانم" را انتخاب کرده است.


ژاپن تاکنون ۳.۲ میلیون کرونایی را به ثبت رسانده که تاکنون ۱۰۴۰۰ نفر جان باخته‌اند. روز دوشنبه ۴ هزار و ۴۷۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در کشور ثبت شد.


اوایل ماه قبلی نیز توسط کیودونیوز یک نظرسنجی انجام شد که بیش از ۷۲ درصد شهروندان مخالف برگزاری المپیک بودند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->