استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر بیش از ۱۰۰ شرکت تسهیلات تولید موبایل گرفته‌اند | اعتبارات درست هزینه شده‌اند؟ چرا دیسکورد فیلتر شد؟ سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس
سرخط خبرها

آیا رزیدنت اویل ۸ از عنوان‌های قبلی این مجموعه ترسناک‌تر است؟

  • کد خبر: ۶۶۲۳۱
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
آیا رزیدنت اویل ۸ از عنوان‌های قبلی این مجموعه ترسناک‌تر است؟
تهیه کننده بازی Resident Evil Village در مصاحبه اخیرش گفته است که این بازی درمقایسه با عنوان قبلی برای ایجاد حس ترس در بازیکنان رویکرد متفاوتی را دنبال می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - «تسویوشی کاندا» تهیه‌کننده بازی Resident Evil Village در مصاحبه اخیر خود گفته کرده است که این بازی درمقایسه با عنوان قبلی و گزارش‌های ثبت‌شده درباره ترسناک‌بودن آن، برای ایجاد حس ترس در بازیکنان رویکرد متفاوتی را دنبال می‌کند.

 

کاندا در جریان مصاحبه خود با Axios Gaming عنوان کرد پس از اینکه برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد نسخه قبلی بازی یعنی RE7 بسیار ترسناک بوده، تیم سازنده بازی Resident Evil Village قصد نداشته بازیکنان از داستان عنوان جدید آن‌ها بترسند. او گفت:

زمانی که در حال توسعه عنوان جدید Resident Evil هستیم، هدف ما همیشه ترسناک‌تر کردن آن نسبت به عنوان قبلی نیست، بلکه سعی داریم تجربه‌ای ترسناک اما سرگرم‌کننده برای بازیکنان پیدا کنیم.

 

کاندا در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که از عنوان قبلی آن‌ها گزارش‌های زیادی مبنی بر ترسناک بودن بازی ثبت شده است و آن‌ها قصد دارند تعادل بازی جدید را فراهم کنند. در حالی که Resident Evil 7 بازیکنان را در فضاهای تنگ و محدودی قرار می‌داد، محیط‌های نسبتا باز Resident Evil Village تنش را به گونه دیگری ایجاد خواهد کرد. کاندا در این رابطه توضیح می‌دهد:

 

در بازی Resident Evil Village با فضای باز دهکده و این موضوع که بازیکنان نمی‌دانند چه چیزی ممکن است پشت درختان این دهکده باشد، رویکرد کاملا متفاوتی پیش گرفته‌ایم. چیزی که ما همیشه باید به آن توجه داشتیم باشیم منحنی تنش است. اگر افراد به صورت مداوم در موقعیت یا محیط‌های متشنج قرار بگیرند، در برابر ترس‌های آینده ایمن می‌شوند.

بنابراین لحظات آرامش‌بخش بازی به عنوان نوعی سپر عمل می‌کنند تا از میزان حساسیت اتفاقات ترسناک باز کاسته نشود. اتاق‌های امن که اغلب در بسیاری از بازی‌‌های Resident Evil دیده می‌شود یک نمونه عالی از این موارد است که بازیکنان در آن می‌توانند یک نفس راحت بکشند.

آیا رزیدنت اویل ۸ از عنوان‌های قبلی این مجموعه ترسناک‌تر است؟

 

بازی Resident Evil Village دهمین عنوان از سری Resident Evil و دنباله Resident Evil 7: Biohazard محسوب می‌شود و در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پی‌سی و استیدیا منتشر می‌شود. دموی یک ساعته این عنوان هم اکنون برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد.

 

منبع: ویجیاتو

 


تریلری پنج‌دقیقه‌ای از گیم‌پلی Resident Evil Village روی پلی استیشن ۴

نگاهی به بازی نسل نهمی The Medium، عنوان ترسناکی که شما را نمی‌ترساند


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->