نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

درخواست رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای مشهد‌ از مسئولان شهری و استانی چیست؟

  • کد خبر: ۶۶۴۰۰
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
درخواست رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای مشهد‌ از مسئولان شهری و استانی چیست؟
رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای مشهد با انتقاد از بی‌توجهی‌ مسئولان نسبت به این بخش از ورزش کشورمان گفت: ما حامی مالی و تبلیغات رسانه‌ای نداریم و خوش‌حال می‌شویم خیّران و مسئولان شهری توجه ویژه‌ای به هیئت داشته باشند.
مجید خروشی | شهرآرانیوز؛ رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای مشهد گفت: ۱۸‌ا‌ردیبهشت فرصتی است تا از دغدغه‌ها و کاستی‌ها و همچنین درخواست‌های این هیئت بگوییم و از متولیان ورزش درخواست کنیم به این هیئت با چشم خاص و ویژه نگاه کنند. ما حامی مالی و تبلیغات رسانه‌ای نداریم و خوش‌حال می‌شویم خیّران و مسئولان شهری توجه ویژه‌ای به هیئت داشته باشند.
 
حجت اسدی ضمن انتقاد از بی‌توجهی نهاد‌های متولی به ورزش بیماران خاص، اظهار کرد: از روزی که به این سمت منصوب شدم، نامه‌ها و مکاتبات و درخواست کمک به نهاد‌ها و نمایندگان مجلس ارسال کردیم؛ اما هنوز پاسخ روشنی از جایی دریافت نکردیم.
 
وی اولویت بیماران خاص را درمان عنوان کرد و گفت: بیشتر بیماران درگیر مشکلات اقتصادی هستند، چرا‌که هزینه درمان و داروی آن‌ها بسیار بالا‌ست. اگر بخواهیم این قشر را به سوی ورزش سوق دهیم، باید امکان استفاده آن‌ها را از امکانات ورزشی به صورت رایگان فراهم کنیم. اسدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۴۰عضو رسمی و ثبت‌نام‌شده در گروه‌های تالاسمی، دیابت، ام. اس، هموفیلی و همودیالیز در رشته‌های ورزشی دارت، فوتبال، تنیس‌روی‌میز، شنا، شطرنج و دو‌و‌میدانی فعالیت می‌کنند، گفت: قدرتی و جعفری، ۲بازیکن فوتبال ما دعوت‌شده به اردوی تیم ملی هستند که قرار است این مسابقات به میزبانی آمریکا برگزار شود.

رئیس هیئت بیماران خاص درباره نوع همکاری نهاد‌ها خاطرنشان کرد: ما توقع زیادی نداریم، در‌همین‌اندازه که بتوانیم ۲ سالن در ۲ نقطه شهر برای کاهش هزینه رفت‌و‌آمد ورزشکاران فراهم کنیم، مشکل بزرگی را حل کرده‌ایم، کمیسیون ماده‌۸۸ باعث شده استفاده از اماکن ورزشی سخت شود. اسدی درباره بودجه دریافتی در مدت فعالیتش به عنوان رئیس هیئت گفت: تاکنون از‌سوی فدراسیون فقط ۵ میلیون و از اداره کل ورزش و جوانان ۳۸‌میلیون تومان اعتبار دریافت کرده‌ایم. اداره کل و فدراسیون دچار محدودیت هستند و بیش‌از‌این نمی‌توانند کمک کنند؛ اما نهاد‌هایی مانند بهزیستی و شهرداری اعتبار‌های خوبی در‌زمینه ورزش دارند.

اسدی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات دارت آنلاین کشوری گفت: دومین مرحله مسابقات دارت آنلاین کشوری در ۲ بخش آقایان و بانوان به‌مناسبت روز جهانی بیماران خاص و عید سعید فطر از ۱۹‌تا‌۲۱‌اردیبهشت برگزار می‌شود. اولین مرحله این مسابقات به مناسبت نکوداشت مرحوم محمد‌رضا دانش‌رضوی، دبیر هیئت برگزار و ابوالفضل باقری از مشهد به مقام قهرمانی دست یافت و اکبر فاتحی و سید‌منصور موسوی به‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و در بخش بانوان آذر شاکریان، نرگس‌سادات رامین و اعظم باقران به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی درباره عملکرد این هیئت نیز گفت: در سال‌۱۴۰۰ به‌مناسبت روز ارتش یک دوره رقابت‌های دارت، دو‌و‌میدانی، چالش ورزش در خانه، پیاده‌روی متوسط ۱۰ دقیقه و مسابقات نقاشی و مقاله‌نویسی را با موضوع سردار شهید صیاد شیرازی با کمک و همراهی هیئت همگانی استان برگزار کردیم و بازتاب خوبی داشت و جا دارد همین‌جا از امیر آذریان، رئیس هیئت همگانی استان، تقدیر و تشکر کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->