نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فاصله ۱۱ و ۸ امتیازی استقلال با سپاهان و پرسپولیس

  • کد خبر: ۶۶۷۳۶
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
فاصله ۱۱ و ۸ امتیازی استقلال با سپاهان و پرسپولیس
وضعیت استقلال در جدول لیگ برتر تنها درشرایطی امیدوار کننده می‌شود که فرهاد مجیدی علاوه برکسب پیروزی در دربی، بتواند از ۲ بازی عقب افتاده تیمش نیز نهایت استفاده را ببرد.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شکست استقلال مقابل ذوب آهن فاصله این تیم را سپاهان، صدرنشین لیگ برتر را به عدد ۱۱ رساند. این فاصله علاوه برفرصت سوزی‌های اخیر که مقابل ذوب آهن و پیش از آن پیکان به دست آمد، حاصل دو بازی عقب افتاده استقلال هم هست.
 
اکنون در جدول بازی‌ها سپاهان ۲۲ بازی انجام داده و استقلال ۲۰ بازی که اگر استقلال را برنده دو بازی عقب افتاده آتی بدانیم، فاصله امتیازی با صدرنشین لیگ به عدد ۵ کاهش خواهد یافت. یا توجه به اینکه استقلال در هفته آخر لیگ برتر فرصت رویارویی با سپاهان را هم دارد اگر این تیم اصفهانی بازهم امتیاز از دست دهد استقلال همچنان می‌تواند به قهرمانی درلیگ برتر امیدوار باشد. هرچند که دراین میان پرسپولیس هم بالاتر از استقلال حضور دارد و رقیب سنتی نیز با ۴۲ امتیاز درجایگاه دوم قرار گرفته و اکنون ۸ امتیاز از استقلال پیش است. در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن استقلال اگر دو بازی عقب افتاده را هم با برد تمام کند، به فاصله ۲ امتیازی پرسپولیس می‌رسد وحتی برای رسیدن به امتیازات این تیم هم امیدوار خواهد بود.
 
از این رو بازی جمعه شب مقابل رقیب سنتی نیزاز اهمیت بسیاری برخوردار خواهد شد وچنانچه آبی‌ها بتوانند مقابل پرسپولیس به برتری برسند کاهش امتیاز‌ها وحتی عبورازاین تیم نیز شدنی است و آبی‌ها اگر خوش شانس باشند، می‌توانند از خان پرسپولیس نیر عبور کنند. البته خوشبینی به کاهش امتیاز‌ها با تیم‌های اول و دوم جدول تنها درشرایطی رقم خواهد خورد که استقلال با فرهاد مجیدی قدر فرصت‌های باقی مانده را به خوبی بداند و مانند بازی با ذوب آهن فرصت پیروزی دربازی خانگی را از کف ندهد. استقلال در بازی قبل با پیکان نیز به تساوی خانگی رضایت داد و قطعا با این فرمان شانسی برای موفقیت درلیگ نخواهد داشت وباید شکل بازی‌اش را اصلاح کند.
 
استقلال جمعه شب یکی از مهم ترین بازی‌های خود در نیم فصل دوم را برگزار خواهد کرد ونتیجه این بازی واقعیت‌های بسیاری را درباره عیار تیم مجیدی عیان خواهد کرد. استقلالی‌ها باید این بازی را جدی بگیرند وبه سادگی امتیازش را ازکف ندهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->