سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی»
سرخط خبرها

قلب جهان در مشهد می‌تپد

  • کد خبر: ۶۶۷۸
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
  • ۱
قلب جهان در مشهد می‌تپد
آغاز به کار سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی با حضور ۷۰۰ متخصص قلب و عروق از ۱۹ کشور در مشهد

ملیحه فلاح  - سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی با حضور 700متخصص در حوزه قلب و عروق از 19کشور جهان در بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.
به گزارش آستان‌نیوز، تولیت آستان قدس رضوی در مراسم آغاز به کار این کنگره، یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین راهبردهای این مجموعه را راهبرد توسعه و پیشرفت علمی دانست و گفت: این کنگره بین‌المللی فرصتی مغتنم برای تبادل آخرین دستاوردهای علمی است.
حجت‌الاسلام احمد مروی با تأکید بر اینکه علم‌آموزی در منظومه معرفتی ائمه اطهار(ع) و مکتب تشیع از جایگاهی رفیع و بی‌بدلیل برخوردار است، افزود: علاوه بر آموزه‌های قرآنی، سیره علمی و عملی اهل‌بیت(ع) نیز رویکرد توجه به فراگیری علم را تأیید می‌کند و هر کدام از آن بزرگواران در راستای اعتلای علم اقدامات تابنده و ارزشمندی را داشته‌اند؛ به‌گونه‌ای که بشریت در تاریخ اسلام از زلال اقدامات علمی آن بزرگواران سیراب شده است.
وی ادامه داد: آستان قدس رضوی با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم علمی کشور، جهان اسلام و نیز استفاده بهینه از امکانات و تشکیلات موجود و همچنین ایجاد ساختارهای جدید در دستیابی به توسعه و پیشرفت علم، شتاب مضاعفی خواهد داشت.
رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: جمعی از متخصصان و جراحان داخلی و خارجی از 19کشور جهان در این کنگره سه‌روزه از 17 تا 19 مهر 1398 حضور خواهند داشت.
محمود محمدزاده‌شبستری با اشاره به برگزاری باشکوه 2دوره گذشته کنگره بین‌المللی قلب در بیمارستان رضوی ادامه داد: بسیار خرسندیم که سومین دوره این کنگره باشکوه و رونق بیشتری برگزار می‌شود و امسال حداقل 15میهمان بیشتر از سال گذشته در این کنگره حضور دارند.
وی گفت: این کنگره میزبان بیش از 40متخصص و جراح خارجی است که از رؤسای انجمن‌های علمی قلب و عروق و پزشکان برجسته و درجه یک جهان هستند.
شبستری به ثبت‌نام حدود 700نفر در سومین کنگره جهانی قلب رضوی اشاره و اضافه کرد: 20دانشگاه و انجمن علوم‌پزشکی کشور و 4انجمن بزرگ قلب و عروق دنیا در این رویداد علمی‌پزشکی به مدت 3روز به گفت‌وگو و تبادل علمی جدیدترین یافته‌ها در حوزه قلب و عروق می‌پردازند.
رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با اشاره به انجام 200سخنرانی در این کنگره تصریح کرد: 22عمل زنده قلب و عروق در بیمارستان رضوی و بیمارستان قلب شهید رجایی تهران در طول سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی انجام خواهد شد که به‌صورت هم‌زمان در کانال‌های ویدئویی در سطح جهان مشاهده می‌شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Golnaz
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
سلام.این پزشکان تا روز۲۶ دربیمارستان قایم مریضهارو ویزیت میکنن؟
مدیر پایگاه مخاطب گرامی . در این خصوص اطلاع رسانی انجام نشده است . میتونید با خود بیمارستان تماس گرفته و سوال کنید . روز خوش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->