آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

زمان ثبت نام وام بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ اعلام شد (۲۳ اردیبهشت)

  • کد خبر: ۶۷۰۳۲
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
  • ۱۵
زمان ثبت نام وام بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ اعلام شد (۲۳ اردیبهشت)
از سوی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران زمان ثبت‌نام وام قرض الحسنه به بازنشستگان اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشور به صورت ماهیانه حقوق خود را از این سازمان دریافت می‌کنند که در این زمینه علاوه بر پرداخت حقوق به بازنشستگان تمهیداتی نیز برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی طی سنوات گذشته در نظر گرفته است.

آن طور که علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران اعلام کرده است امسال نیز قرار است به تعدادی از بازنشستگان وام قرض الحسنه پرداخت شود.

وی در این باره توضیح داد: با توجه به اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دو مرحله (مرداد و اسفند ۹۹) از سوی سازمان تأمین اجتماعی و صدور اجکام جدید، بزودی شرایط ثبت نام از سوی تأمین اجتماعی اعلام خواهد شد.

دهقان کیا ادامه داد: بنا بر هماهنگی انجام شده و عنایت سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی احتمالاً از اوایل خرداد (هفته اول) ثبت‌نام از متقاضیان وام قرض الحسنه از سوی بازنشستگان این سازمان آغاز می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی تهران در این باره تصریح کرد: سال گذشته مبلغ پرداختی وام قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی ۵ میلیون تومان بود که حدود ۲ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برای این بخش اختصاص داده شده بود و قرار است امسال این رقم افزایش یابد، ولی میزان افزایش آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

امکان خرید اقساطی تا سقف ۱۲ میلیون تومان برای بازنشستگان تامین اجتماعی+ راهنمای ثبت درخواست

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
1
سلام لطفاثبت نام وام همه مستمری بگیران رااینترنتی کنیدمابه وام احتیاج داریم.
بهمن افسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
1
0
سازمان درسایت ازضدونقیض گویی بپرهیزد ودروغ تحویل ما ندهد اگر فیش های حقوقی آماده نیست وهنوز بعد از بیست وچهار روز از اردیبهشت می گذردوهی امروز فردا می کنند بهتر نیست واقعیت را بگویند که هر روز به سایت مراجعه نکنیم
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
سلام ایا کسانیکه پارسال ثبت نام کردند باید دولاره ثبت نام کنند لااقل ۲۰تومان باشد باز هم تبعیض بین بازنُسستگان ولشکری وکشوری تازه با محنت
بهروز محمدحسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
1
2
من خیلی نیاز مندم جهت پول پیش خونه.کار بسیار خوبی است تشکوسپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
سلام خواهش میکنم از مسئولین کاری کنید که این وام به همه تعلق بگیره واقعا به این وام احتیاج داریم ممنون
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
با سلام.لطفا به مسئولین محترم ناکید بفرمایید بجای وعده وحید و گفتن حرفهای تکراری به این قشر عظیم سازمان تامین اجتماعی لطفا اگر صداقت بکار ببرید همگان راضی و خشنود خواهند بود.اینقدر دروغ تحویل این جماعت ندهید.اقایان مسئول مگر حرف راست چه اشکالی دارد که با شایعه پراکنی باورهای مردم را بی ارزش می سازید.لطفابشعور مردم احترام بگذارید.با تشکر
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
ایا.درست.است.در.وام.صروی.ثبت.نام.کردهام.در.اسفند.۹۹.تا.امروز.چه.خبری.از.وام.نشده.وسایت.وجود.ندارد.دلیل.عدم.پرداخت.ان.پیکیری.شود.پس.اینجور.تصور.گرد.گه.سر.کار.هستیم.با.گمال.تشگر
محمدرضا خیاطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
با سلام ...در روزهای پایانی سال وزیر محترم در خبر ساعت ۲۱ اعلام نمودند مجوزهای لازم متناسب سازی از دی ماه ۹۹ صادر شده است ولی متاسفانه فراموش شده و دیگر هیچ صحبتی در این خصوص نیست.
لیداناصربخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
باسلام خدمت مدیرعامل سازمان
قراربود که متناسل سازی از اول مرداد انجام شود که درست حسابی انجام نشد و مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان افزایش دادید که برای زندگی به هیچ دردی نمیخورد بعد دوباره فرمودین انجام میشود حدود دویست تا سیصد اضافه کردین و بعد صبحت های بی اساس که ال میکنیم و غیره که باز انجام نشد رسیدیم به امسال که امدید متناسب سازی انجام دادید مبِلغ ۳۹درصد با سیصد هزار تومان که این متناسب سازی نیست آیا کسی که با سایقه کار من و تحصیلات و با پست من الان این مبلغ را میگیره نه پس لطفا اساسی فکر کنید و به ما بازنشسته ها باشید. در ضمن چون شوهر من بیمه ندارد لطفا حق اولاد من را چرا حساب نمیکنید .
بهروزدهقانزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
وام لازم هستم
ناشناس
France
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
چرا خبر قدیمی میزارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
همش ۳۰۰تومان اضافه شدچجورهمسان سازی شماکردین ایااین عدالت
ناشناس
Germany
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
یکبار هم راست بگید چی میشه؟
محمدکاظم بلیانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
0
باسلام مرتبا دررابطه باوام صحبت ازتهران است شهرستان ها کی نوبت دارمیشوند . چرادست وام گیرنده راهمانند بازنشسگان کشوری بازنمیگذارید تا هرطورکه خواست وام گیرنده هزینه کند اینکه پولی نیست مثلا اگرکسی خواست دختریاپسرش ازدواج کند وفقط جهت راه اندازی یاخریدن یک انگشتر کوچک وحقیربعنوان حلقه ازدواج آنهم شما کالا معرفی میکنید . متاسفم این همه تورم وگرانی اینهم ازوام‌ جهت مستمری بگیران تازه اگرموفق به دریافت آن شوند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
برای متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی فقط یک مرحله ۲۸ اسفند ۹۹مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰۰ریال به حسابم واریز شد متناسب سازی که یک ماهه نمیشه چطور حقوق بازنشستگان کشوری تا دو سه سال پیش حدود سیصد هزار تومان از حقوق من بیشتر بود ولی الان همان افراد دو میلیون تومان بیشتر از من میگیرند ما نابود شدیم به خاطر پایین بودن حقوق قسط خانه ام را نتوانستم بدهم و بانک به فروش گذاشت پولش هم خرج شد الان اجاره نشینم صاحب خانه جوابم کرده اجاره خانه سه برابر بالا رفته با ۲۰ میلیون پیش ماهی یک میلیون دو ماهه خانه پیدا نمیکنم ما را بدبخت کردید چرا حقوق ما را درست و حسابی بالا نمی برید؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->