فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تیم ملی والیبال آماده حضور در لیگ ملت‌های‌۲۰۲۱

  • کد خبر: ۶۷۱۳۷
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
تیم ملی والیبال آماده حضور در لیگ ملت‌های‌۲۰۲۱
مربی روسی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی ۱۷ بازیکن و ۶ عضو کادر فنی تیم ملی والیبال ایران را برای معرفی به فدراسیون جهانی برای حضور در لیگ ملت‌ها در اختیار سر‌پرست تیم ملی قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مربی روسی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی ۱۷ بازیکن و ۶ عضو کادر فنی تیم ملی والیبال ایران را برای معرفی به فدراسیون جهانی برای حضور در لیگ ملت‌ها در اختیار سر‌پرست تیم ملی قرار داد. با اعلام ولادیمیر آلکنو، تیم ملی با حضور ۱۷ بازیکن به نام‌های میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت در لیگ ملت‌ها حضور خواهد یافت. همچنین همکاران سرمربی تیم ملی در این مسابقات هم توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، سیامک افروزی (پزشک و تراپیست)، نوید مشجری (آنالیزور)، مهدی خباز (بدن‌ساز) و مانلی کسرایی (مترجم) هستند.

 

آلکنو روز گذشته در ابتدای تمرین و پیش از اینکه فهرست نهایی ملی‌پوشان را اعلام کند، در جملات کوتاهی خطاب به بازیکنان و همکارانش در کادر فنی گفت: با توجه به اختیاری که از‌سوی رئیس فدراسیون دارم و بر اساس نیاز تیم، درباره بازیکنان و اعضای کادر فنی تصمیم می‌گیرم. مسئولیت انتخاب با من است.
تیم ملی والیبال مردان ایران در این رقابت‌ها به‌ترتیب به‌مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.


کنار‌ گذاشتن اکبری در دقیقه‌۹۰

یکی از غافل‌گیری‌های فهرست آلکنو، کنار‌گذاشتن پیمان اکبری از کادر فنی تیم ملی بود. کسی که در چند سال اخیر همواره نفر دوم تیم ملی بوده، با نظر آلکنو روسی کنار گذاشته شد؛ اتفاقی که بی تردید پشت‌پرده‌هایی دارد که شاید در آینده پدیدار شود. امیر خوش‌خبر، سر‌پرست تیم ملی والیبال، در‌این‌رابطه گفت: اکبری از مربیان ارزشمندی است که در سال‌های گذشته برای تیم ملی بسیار زحمت کشید و نقش مؤثری در نتایج کسب‌شده داشت.

 

این تصمیم آلکنو بر اساس اختیاراتش است که برای لیگ ملت‌ها اکبری در ترکیب کادر فنی نباشد، ولی آلکنو اظهار امیدواری کرد که درصورت افزایش سهمیه بتوانیم در توکیو این مربی ارزنده را همراه داشته باشیم. امیر خوش‌خبر درباره یکی دیگر از اتفاق‌های جالب فهرست تیم ملی که خط‌خوردن جواد کریمی که گفته می‌شود جایگزین آینده سعید معروف در تیم است نیز گفت: فهرست تیم ملی را همان‌گونه که آلکنو اعلام کرده بود، به فدراسیون جهانی ارسال کردیم.

 

البته فدراسیون جهانی پس از جلسه‌ای که سه‌شنبه گذشته با مسئولان تیم‌ها داشت، مجوز داد که تیم‌ها بتوانند تا زمان ورود به ایتالیا (محل برگزاری لیگ ملت‌ها) در فهرست بیست‌و‌پنج‌نفره خود تغییر ایجاد کنند. به‌همین‌دلیل آلکنو اعلام کرد مهدی مرندی و مرتضی شریفی همچنان در تمرینات حضور داشته باشند. جواد کریمی هم که به‌دلیل مصدومیت جزئی سعید معروف در چند جلسه تمرین گذشته تیم ملی حضور داشت، قرار شد شنبه نیز در اردو حاضر باشد. مصدومیت معروف برطرف شده است و او در تمرینات حاضر خواهد بود.


آلکنو در ایتالیا تیم را برای المپیک می‌بندد

ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال، می‌خواهد در ایتالیا تیمش را برای توکیو ببندد. امسال که بازی‌های لیگ ملت‌ها در ریمینی ایتالیا به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود، آن‌هم ۲ ماه قبل از المپیک، شاید بهترین فرصت برای مرد روسی است تا در ۱۵بازی که برای تیمش حکم تدارکاتی را دارد، ۱۲ سربازش برای میدان بزرگ المپیک را به‌خط کند؛ مردانی که بتواند با آن‌ها پرونده کاری‌اش در دنیای مربیگری را درخشان ببندد، چرا‌که به قول خودش حضور با ایران برای آلکنو یک فرصت دوباره است، فرصتی برای خداحافظی در اوج.


امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال، هدف سرمربی روسی در لیگ ملت‌ها را انتخاب ۱۲ مرد جنگی‌اش دانست و گفت: آلکنو می‌خواهد در لیگ ملت‌ها روی ترکیب تیم برای المپیک تمرکز کند. به‌همین‌دلیل ۱۷ بازیکن را به ایتالیا می‌بریم. لیگ ملت‌ها برای آلکنو حکم بازی تدارکاتی قبل از المپیک را دارد و همه هدفش آمادگی تیم برای توکیو است. او ترجیح می‌دهد بازیکنان بیشتری را به ایتالیا ببرد تا ترکیب دوازده‌نفره تیمش برای المپیک را ببندد.


تدابیر شدید بهداشتی در لیگ ملت‌های‌۲۰۲۱ والیبال

لیگ ملت‌های‌۲۰۲۱ در‌حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال‌۲۰۲۰ به‌دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شود و تا دوم تیر به‌مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد. باتوجه به شیوع کرونا، تدابیر شدید بهداشتی برای این رقابت‌ها درنظر گرفته شده، به‌طوری‌که این مسابقات بدون حضور تماشاگر و حتی خبرنگاران دنبال خواهد شد. فدراسیون جهانی قول داده که این رقابت‌ها را در حباب امن دنبال کند تا مشکلی برای هیچ‌یک از تیم‌ها و بازیکنان رخ ندهد. فدراسیون جهانی والیبال هم تصمیم خود را نهایی کرده و اعلام کرد که حضور خبرنگاران در سالن مسابقات ممنوع است.

 

قرار است امسال ۲۴۸ رقابت والیبال در ایتالیا برگزار شود و به‌همین‌دلیل فدراسیون جهانی والیبال سخت‌گیری‌های خود را افزایش داده است. از قوانین سخت بهداشتی می‌توان به قرنطینه بازیکنان اشاره کرد، به‌طوری‌که بازیکنان حق ندارند از قرنطینه خارج شوند و در صورت رعایت‌نکردن قوانین، جریمه سنگینی پیش‌روی تیم‌های ملی قرار می‌گیرد. با ممنوعیت حضور خبرنگاران در سالن مسابقه برای مصاحبه بعد از بازی، از خبرنگاران دارای‌صلاحیت خواسته شده است تا سؤالات خود را در پلتفرم اینترنتی به بازیکنان ارسال کنند تا ملی‌پوشان جواب‌گوی آنان باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->