پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

گواردیولا بعد از قهرمانی دیگر با سیتی: هنوز چیز‌هایی را می‌بینم که دوست ندارم

  • کد خبر: ۶۷۱۳۸
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
گواردیولا بعد از قهرمانی دیگر با سیتی: هنوز چیز‌هایی را می‌بینم که دوست ندارم
گفتگو‌ی جذاب پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها با روزنامه سان به بهانه قهرمانی در لیگ برتر وایرال شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پس از هدایت منچسترسیتی و کسب سومین جام قهرمانی در لیگ برتر ظرف ۴ سال، پپ گواردیولا قول کسب موفقیت‌های بیشتر در سال‌های پیش‌رو را داده است. پپ گواردیولا به سرمربیان رقیبش هشدار داده که او به پیروزی معتاد است و نمی‌تواند از بالای‌سر‌بردن جام‌های قهرمانی سیراب شود. پس از هدایت منچسترسیتی و با سومین قهرمانی لیگ برتر در ۴ سال گذشته، گواردیولا که در ۵ سال حضور در انگلیس ۱۰ عنوان قهرمانی کسب کرده است، قول داد که سیتیزن‌ها را در سال‌های آینده به شکوه و افتخار بیشتری برساند.


قهرمانی اعتیادآور است!

گواردیولای کمال‌گرا در مصاحبه‌ای مدعی شد که باوجود موفقیت‌های چشمگیر آن‌ها در فصول اخیر، هنوز تیم سیتی که در این مدت برنده چندین عنوان قهرمانی شده است، برای بهترشدن جا دارد. گواردیولا گفت: خیلی اعتیادآور است، خیلی خوب است. این اعتیادآور است و پس از اینکه به قهرمانی رسیدی، چرا باید متوقف شوی؟ چرا نباید تلاش کنیم تا بهتر شویم و دوباره قهرمانی را تکرار کنیم؟ از بیرون اگر به قضایا نگاه کنید، فقط نتیجه کار را می‌بینید؛ اما من هنوز چیز‌هایی را می‌بینم که دوست ندارم. وقتی این احساس را داشته باشی که دیگر همین‌قدر بس است و دیگر فشاری برای پیروزی وجود نداشته باشد، وقت آن رسیده که خداحافظی کنی؛ اما اگر بازیکنان هنوز می‌خواهند ادامه دهند، آن‌وقت ما ادامه خواهیم داد.


رئیس باشگاه، بخشی از موفقیت‌های ماست

گواردیولا همچنین از صحبت صمیمانه‌ای که با خلدون المبارک، رئیس سیتی، هنگامی که هر دو به‌همراه خانواده‌هایشان در ماه نوامبر برای تعطیلات به مالدیو رفته بودند، پرده برداشت؛ صحبتی که منجر به تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی با سیتیزن‌ها شد. سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها همچنین گفت: من دیدم که او به من اطمینان دارد. من نمی‌توانم به او قول موفقیت بدهم؛ اما در چشمان او دیدم که به من اطمینان دارد و من هم به او اعتماد کردم. وقتی چنین‌اتفاقی می‌افتد، شما باید این کار را بکنید. وقتی چنین‌اتفاقی می‌افتد، نمی‌توانید بگویید نه.

 

همه سرمربیان در جهان می‌دانند که اگر در مسابقات پیروز نشوند، می‌توانند اخراج شوند. ما گفتگو و بحثی طولانی داشتیم و او من را متقاعد کرد که ما هنوز کار‌های زیادی برای انجام‌دادن داریم. من به او اعتماد زیادی دارم و گفتم که در سال‌های بعد هم سعی خواهیم کرد تا دوباره این کار را بکنیم. بخشی از خوش‌حالی و رضایت من در اینجا به این دلیل است که او بسیار مصمم بود تا من را راضی کند که بگویم ما هنوز هم باید این این کار را بکنیم. نمی‌توانیم فراموش کنیم که ما از بازی ناامیدکننده برابر لیون و شکست در یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ در فصل پیش به اینجا رسیدیم.

 

من در دیگر‌باشگاه‌ها هم گاهی چنین‌احساسی داشتم، بایرن‌مونیخ و بارسلونا همیشه از من حمایت کردند. نمی‌توانم اولین سال فعالیتم در سیتی را فراموش کنم. وقتی که ما هیچ چیزی نبردیم، رفتار رئیسم با من فراموش‌نشدنی بود. بعد از بزرگ‌ترین یأسی که با شکست برابر لیون تجربه کردیم نیز حمایتی که رئیس باشگاه از من کردند، فراموش‌نشدنی بود. به‌همین‌دلیل است که او بخشی از موفقیت ما‌ست و این موفقیت به او تقدیم شده است، به‌خاطر حمایت از من، همان‌طور که من از دستیاران و بازیکنانم حمایت می‌کنم.


بهترین لحظه قهرمانی، رسیدن پیتزا‌ها بود!

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که سیتیزن‌ها چگونه قهرمانی خود را جشن گرفتند، گفت: خیلی خوب بود. معمولا جشن‌های غیرمنتظره و ناگهانی از همه بهتر از آب در‌می‌آیند. ما همه در حباب‌های ایمنی‌مان کنار هم جمع شدیم، همه رعایت کردند و در امنیت بودند. خوردیم و رقصیدیم و همدیگر را بغل کردیم و ساعت‌۱۱:۳۰ پیتزا‌ها رسیدند که بهترین لحظه شب بود. در انگلیس من نمی‌دانم چرا در مهمانی‌ها زیاد به غذا اهمیت نمی‌دهند. به‌همین‌دلیل وقتی پیتزا رسید، بهترین لحظه بود.


کلوپ و آنچلوتی اولین تبریک‌ها را گفتند

سرمربیان تیم‌های رقیب خیلی زود پیام‌های تبریک خود را برای گواردیولا و تیمش فرستادند و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، نیز یکی از کسانی بود که کار عظیمی را که پپ در ورزشگاه اتحاد انجام داده است، تحسین کرد. گواردیولا افزود: من خیلی قدردان این پیام‌ها هستم، کلوپ و آنچلوتی. من هنوز به پیام‌ها پاسخ نداده‌ام، اما حتما پاسخ خواهم داد. خیلی از‌این‌بابت ممنونم و آن‌ها را تحسین می‌کنم. برای من بسیار الهام‌بخش بود، کلوپ در دوران حضورش در دورتموند و در لیورپول، من را به سرمربی بهتری تبدیل کرد که خیلی زیاد به تیم رقیب فکر می‌کند. من از آن‌ها تشکر خواهم کرد و قدردان او و کارلو هستم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->