قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

اعتراض نامزد‌های انتخابات هیات والیبال هرمزگان

  • کد خبر: ۶۸۱۶۰
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
اعتراض نامزد‌های انتخابات هیات والیبال هرمزگان
نامزد‌های انتخابات هیات والیبال هرمزگان در نامه ای سرگشوده اعتراض کرده اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نامزد‌های انتخابات هیات والیبال هرمزگان اعتراض کرده اند و معتقدند مهندسی انتخابات به نفع سرپرست هیات صورت گرفته است. البته طبق آیین نامه فدراسیون‌های ورزشی مصوب هیات دولت که بالطبع هیات‌های ورزشی هم زیر مجموعه آنان محسوب می‌شود، سرپرستان در یک بازده زمانی وظیفه آماده کردن شرایط انتخابات را دارند و مجاز به حضور در انتخابات نیستند، مگر آنکه از چند ماه قبل استعفا داده باشند! شاید مقررات تغییر کرده باشد، ما ندانیم!
اما یک سئوال از فدراسیون والیبال، واقعا در این چند ماه گذشته با تغییر فریدون الهامی آن هم در چندین ماه مانده به مدیریت قانونی اش که طی بیش از دو دهه سرمایه گذاری تبدیل به یک نیروی آشنا و آگاه به امور والیبال ایران و بخصوص ساحلی آسیا شده بود، چه تحولی در والیبال این استان محروم صورت گرفته است؟!

متن نامه اعتراض نامزدهای انتخابات هیات والیبال هرمزگان به شرح زیر است:


محضر مبارک مجمع محترم نمایندگان مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت

توجه به مُرّ قانون و حسن نظارت بر دستگاه‌های اجرائی یکی از وظائف اصلی نمایندگان محترم میباشد که شوربختانه در بخش ورزش کمتر مشاهده گردیده و شاهد تخلفات گسترده و مهندسی در انتخابات هییت‌های ورزشی در سطح استان هستیم.
بعد از برکناری غیر قانونی آقای الهامی از ریاست هییت والیبال استان، مجمع نمایندگان در موضعی حمایتی از رفتار غیر قانونی مدیر کل ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال، بیانیه‌ای را صادر و توسط آقای دکتر مرادی منتشر که حتی مواضع مجمع نمایندگان هم تاکنون عملی نشده است.
بعد از گذشت ٧ ماه از دوره سرپرستی فردی که خود کاندید مورد حمایت مدیر کل میباشد و با مهندسی مدیر کل و سرپرست هییت، افرادی را بعنوان اعضای مجمع معرفی نموده که از شاخص‌های قانونی مطابق اساسنامه هییت‌های ورزشی برخوردار نبوده و مورد اعتراض کاندیدا‌ها و جامعه والیبال میباشد.
خانواده بزرگ والیبال هرمزگان بر حسب وظیفه ضمن اعتراض شدید نسبت به مهندسی انتخابات به نفع سرپرست هییت، حضور غیر قانونی سرپرست هییت بعنوان کاندیدا و چینش غیر قانونی اعضای مجمع، از جنابان عالی خواهشمند است ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی نسبت به لغو مجمع از سوی فدراسیون اقدام و از حضور سرپرست هییت بعنوان کاندیدا جلوگیری و افرادی که صلاحیت عضویت در مجمع را داشته جهت رای دادن انتخاب تا حق کاندیدا‌ها ضایع نگردیده و در کمال عدالت و موازین قانونی انتخابات در زمان دیگری برگزار گردد.
از حمایت‌هایی که در زمینه جلوگیری از اجحاف در حق کاندیدا‌ها و رعایت اصل بیطرفی در حق جامعه والیبال استان انجام خواهید داد سپاسگزاری مینماییم.


کیوان سارانی نژاد - پوریا پورصادقی و خانم روشنک احمدی کاندیدا‌های ریاست هیات، بازیکنان، مربیان، داوران و پیشکسوتان والیبال


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->