نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

برنامه تیم‌ملی برای مصاف با عراق و بحرین

  • کد خبر: ۶۸۲۰۰
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
برنامه تیم‌ملی برای مصاف با عراق و بحرین
فهرست بازیکنان تیم‌ملی امشب اعلام رسمی می‌شود و ملی‌پوشان باید به زودی زیر نظر اسکوچیچ تمرینات خود را آغاز نمایند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌ملی ۱۳ روز دیگر نخستین بازی خود را در بحرین و در چهارچوب انتخابی جام‌جهانی مقابل هنگ‌کنگ برگزار می‌کند. با برگزاری بازی‌های معوقه از لیگ برتر ایران و مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس با رقبای خود، که در بین سایر تیم‌ها بیشترین بازیکن ملی‌پوش را دارند، دراگان اسکوچیچ فهرست بازیکنان مدنظر خود برای حضور در تیم‌ملی را اعلام خواهد کرد. بازی‌های معوقه لیگ برتر امشب برگزار می‌شود و نیمه‌شب فهرست تیم‌ملی اعلام خواهد شد و بازیکنان تیم‌ملی از فردا خودشان را به کادرفنی معرفی خواهند کرد. باتوجه‌به حضور تعدادی از لژیونر‌ها در این فهرست، اسکوچیچ به بازیکنان مدنظر خود اطلاع داده است زودتر راهی ایران شوند تا از نخستین روز تمرین، تیم‌ملی را همراهی کنند.


طبق برنامه، ابتدا از همه عوامل تیم‌ملی آزمایش کرونا می‌گیرند و با مشخص‌شدن نتایج، تیم‌ملی نخستین جلسه تمرین خود را در آکادمی ملی فوتبال و در زمین شماره ۲ برگزار می‌کند. تیم‌ملی نهایت ششم خرداد راهی جزیره کیش می‌شود و تا دهم اردویی را در این جزیره برگزار خواهد کرد. سپس تیم‌ملی با پروازی اختصاصی راهی منامه، پایتخت بحرین، خواهد شد و اولین مسابقه خود را هم سیزدهم خرداد مقابل هنگ‌کنگ برگزار می‌کند که باتوجه‌به وضعیت رقیب، یک دست‌گرمی برای بازی با بحرین در دومین دیدار است.

 

تیم‌ملی پس از رسیدن به بحرین، آزمایش کرونا می‌دهد و در فضای بسته تمرین می‌کند. شاگردان اسکوچیچ روز‌های یازدهم و دوازدهم خرداد در زمین تعیین‌شده کشور میزبان تمرین خواهند کرد و سیزدهم به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌روند. ایران در ادامه در روز‌های هفدهم با بحرین، بیست‌ویکم با کامبوج و بیست‌وپنجم با عراق دیدار می‌کند و در صورت پیروزی در همه بازی‌های خود، بحران را پشت سر می‌گذارد و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله سوم انتخابی جام‌جهانی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->