معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نسخه پی‌سی بازی Days Gone در هفته اول انتشار پرفروش‌ترین بازی استیم شد

  • کد خبر: ۶۸۲۷۷
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
نسخه پی‌سی بازی Days Gone در هفته اول انتشار پرفروش‌ترین بازی استیم شد
بازی Days Gone پس از انتشار روی پی‌سی توانست به جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی‌های استیم راه پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز - این بازی جهان‌باز از استودیوی Bend توانست با عبور از Mass Effect Legendary Edition را کنار بزند و به پرفروش‌ترین بازی استیم تبدیل شود. مس افکت که حدودا یک هفته در جایگاه اول قرار داشت حالا در رتبه دوم قرار دارد. در جایگاه سوم بازی Biomutant قرار دارد که قرار است فردا منتشر شود و با پیش‌فروشش به اینجا رسیده است.

 

در رتبه چهارم یکی از مهم‌ترین عناوین ماه می یعنی Resident Evil Village را داریم که پیش‌تر در جایگاه دوم قرار داشت. سپس دنباله/بسته گسترش دهنده Subnautica یعنی Subnautica: Below Zero را داریم که در جایگاه پنجم قرار گرفته است. Red Dead Redemption 2 و The Witcher 3: Wild Hunt که هم اکنون تخفیف خورده‌اند هم به ترتیب در رتبه‌های ششم و هشتم قرار گرفته‌اند. دو جایگاه آخر هم در اختیار It Takes Two و Cyberpunk 2077 قرار گرفته است.

 

Days Gone هفته گذشته از طریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز برای پی‌سی منتشر شد و توانست نظر کاربران را جلب کند. خوشبختانه این بازی بر خلاف Horizon: Zero Dawn به خوبی روی پلتفرم جدید پورت شد و یک تجربه عالی از این عنوان جهان باز به پی‌سی گیمرها ارائه داد.

 

منبع: ویجیاتو

 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->