«کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی «امروز کافران نومید شدند» | غدیر، به روایت تفسیر‌های کهن فارسی
سرخط خبرها

اولین مناظره چه زمانی پخش می‌شود؟ (خرداد ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۶۸۶۲۰
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
  • ۱
اولین مناظره چه زمانی پخش می‌شود؟ (خرداد ۱۴۰۰)
اولین مناظره انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در تلویزیون، دوشنبه، ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰، از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مناظره های انتخابات ۱۴۰۰ در قالب سه برنامه، هرکدام بیش از سه ساعت برگزار می شود. ضمن اینکه احتمال می رود بر اساس موضوعاتی که قرار است در این مناظره ها مطرح شود، به هر کدام از نامزدها فرصت دفاع داده شود که زمان را بیش از سه ساعت خواهد کرد.

 

شامگاه چهارشنبه ـ پنجم خرداد ماه ـ مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما برگزار شد، و بر این اساس مشخص شد که شروع پخش این برنامه ها در رادیو و تلویزیون از جمعه ـ هفتم خرداد ماه ـ خواهد بود.

 

ضمن اینکه بر اساس جدول اعلام شده، اولین مناظره انتخاباتی نامزدها در تلویزیون، دوشنبه ـ ۱۷ خرداد ماه ـ از شبکه اول سیما پخش می شود.

 

مناظره بعدی چهار روز بعد یعنی ـ جمعه ۲۱ خرداد ماه ـ شکل می گیرد و در نهایت آخرین مناظره پنجشنبه ـ ۲۵ خرداد ماه ـ سه روز قبل از برگزاری انتخابات و یک روز پیش از اتمام تبلیغات نامزدها در تلویزیون، روی آنتن می رود.

 

تاکنون اعلامی رسمی درباره فردی که اجرای مناظره ها را عهده دار خواهد بود، انجام نشده است و با توجه به فرصت ۱۰ روزه ای که صداوسیما برای انتخاب گزینه نهایی در اختیار دارد، به نظر می رسد که این اعلام، ظرف روزهای آتی باشد.

 

ضمن اینکه با مشخص شدن هفت نامزد نهایی انتخابات سیزدهم، ساخت مرحله نهایی برای دکور مناظره ها در استودیو ۱۱ از هم اینک در حال انجام است.

 

لازم به ذکر است که جریان کامل مناظره های نامزدهای انتخاباتی همزمان با شبکه اول، به طور زنده از رادیو ایران هم پخش می شود.

 

سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری جمعه، ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰  برگزار می‌شود.

 

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخاباتی هستند.

منبع: ایسنا


اینجا ببینید: جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره نامزدها در تلویزیون و رادیو + جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رقیه حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
سلام مناظرات انتخاباتی رو در روزهای تعطیل بگذارید تا بیننده ها که کارمند هستند هم بتوانند ببینند
و یا حداقل در روزهای هفته در ساعات شب بگذارید نه ساعت ۱۵ که سرکار هستیم
و چون در ساعات بعد از ساعات اداری اون روزها فوتبال پخش میشه روزهای دیگری درنظربگیرید
ممنون
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->