اولین تریلر بازی Far Cry 6 + گیم‌پلی و جزئیاتی از جهان بازی

  • کد خبر: ۶۸۷۹۹
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
اولین تریلر بازی Far Cry 6 + گیم‌پلی و جزئیاتی از جهان بازی
«یوبیسافت» بالاخره به انتظارها پایان داد و نخستین تریلر گیم‌پلی بازی Far Cry 6 را همراه با جزئیاتی منتشر کرد.
شهرآرانیوز - «یوبیسافت» بالاخره به انتظارها پایان داد و نخستین تریلر گیم‌پلی بازی Far Cry 6 را همراه با جزئیاتی از محیط بازی منتشر کرد.
 
آن‌طور که از این پیش‌نمایش‌ها مشخص است یوبیسافت در جدیدترین نسخه بازی محبوب Far Cry به یک بهبود گرافیکی قابل‌قبول رسیده است. اما تفاوت مهم این نسخه با نسخه‌های دیگر این است که محدوده شخصی‌سازی کاراکتر وسیع‌تر شده است و گیمر می‌تواند برای پیش‌روی در بازی شخصیت مرد یا شخصیت زن را انتخاب کند.
 
اولین تریلر بازی Far Cey 6 + جزئیاتی از جهان بازی
 
 
دنی روهاس شخصیت اصلی بازی است که مقابل آنتون، دیکتاتور کشور خیالی یارا، با نقش‌آفرینی و صداپیشگی جیانکارلو اسپوزیتو می‌ایستد. 
 
 
اولین تریلر بازی Far Cey 6 + جزئیاتی از جهان بازی
 
 
تنوع سلاحی در کنار تنوع محیطی و اقلیمی جهان بازی به جذابیت بازی اضافه می‌کند. شب پیش در جریان لایو یوبیسافت مشخص شد که Far Cry 6 بزرگ‌ترین نقشه را در میان سایر نسخه‌های این مجموعه خواهد داشت. دیوید گریول، طراح ارشد گیم‌پلی بازی، درباره کمپ‌های جهان بازی هم گفته است:
 
«این‌طور نخواهند بود که با خود بگویید ۱۰ عدد کمپ در جنگل وجود دارد و همه آن‌ها شبیه به هم هستند. بعضی از کمپ‌ها شاید کارگاه‌های چوب‌بری، بعضی دیگر بندر و موارد دیگر باشد. کمپ‌های بازی دارای پوشش و تم مخصوص به خود هستند و روی بازی کردن بازیکن هم تأثیرگذار است. برای مثال کمپ‌هایی که در داخل ساختمان هستند، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با سلاح تک‌تیرانداز به کشتن دشمنان بپردازند.»
 
 
اولین تریلر بازی Far Cey 6 + جزئیاتی از جهان بازی
 
 
بازی Far Cry ۶ در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی عرضه خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->