قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

زامهران: برخی‌ نخواستند در مشهد بمانم!

  • کد خبر: ۶۹۰۳۱
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
زامهران: برخی‌ نخواستند در مشهد بمانم!
گفتگو با فرزاد زامهران، بال مشهدی نساجی که این‌روز‌ها وضعیت خوبی در این باشگاه دارد و گل‌های سه امتیازی‌اش حسابی به قائمشهری‌ها کمک کرده است.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ شماره‌۱۰ حالا آرام‌آرام جایگاه شایسته شماره‌ای را که بر تن می‌کند، به دست می‌آورد. وینگر مشهدی که در فصل اول حضورش در قائمشهر به دلایل مختلف از مصدومیت تا نیمکت‌نشینی و گاه حتی به اذعان خودش توپ‌خراب کردن‌های ناامیدکننده جلوی دروازه حریفان، نتوانسته بود قلب هواداران ورزشگاه وطنی را به دست بیاورد، این فصل به‌ویژه از نیم‌فصل دوم موتور گل‌زنی‌هایش روشن شده و توانسته است عملکردی راضی‌کننده داشته باشد. فرزاد زامهران که کمتر‌کسی او را به نام شناسنامه‌ای‌اش «حسین» می‌‎شناسد، این‌روز‌ها در تیم متحول‌شده نیم‌فصل دوم نساجی مازندران خوش می‌درخشد و به عصای دست ساکت الهامی تبدیل شده است.

 

او حالا دیگر به امید گل‌زنی و درخشش تیفوسی‌های قائمشهر با پیراهن شماره‌۱۰ در محوطه جریمه حریفان تبدیل شده است و به قول معروف بدجور بوی گل می‌دهد. زامهران در فرصت استراحت تعطیلات اجباری لیگ به‌خاطر حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر، در گفتگو با شهرآرا‌ورزشی از آخرین وضعیت خود و تیمش می‌گوید؛ البته صحبت‌های وینگر خوش‌نقش مشهدی به گلایه از طریقه جدایی از تیم سابقش پدیده مشهد هم می‌کشد.


■ از همین روز‌های خوب شروع کنیم؛ روز‌هایی که به مهره کارساز ساکت الهامی تبدیل شدی...

- راستش نیم‌فصل اول خیلی بدشانسی می‌آوردم. موقعیت‌های زیادی داشتم، اما توپ‌هایم گل نمی‌شد. فرصت‌هایی را خراب می‌کردم که هیچ‌کس باورش نمی‌شد.


■ ولی به‌یک‌باره نیم‌فصل دوم متحول شدی. دلیلش چه بود؟

- تغییر‌تاکتیک داشتیم. با آمدن آقا‌ساکت من کمی آزادتر شدم. در‌حالی‌که پیش‌تر تمایل به بازی در عقب زیادتر بود، اما حالا نقش هجومی‌تری پیدا کردم و آزادتر بازی می‌کنم. البته این وسط از نقش آقا‌مصطفی صداقت هم نباید بگذریم.


■ قبلا با صداقت کار کرده بودی؟

- بله. چهارپنج‌سال پیش با ایشان کار کردم و معتقدم یکی از دلایل اصلی تغییر شرایط نساجی، آقا‌مصطفی است. تیم ما این‌روز‌ها فقط در نتیجه‌گرفتن موفق نیست، بلکه در کیفیت بازی هم پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است. خودمان می‌فهمیم که تیم خوب بازی می‌کند.


■ این‌روز‌ها با عملکرد خوبت در نساجی، جایت را در دل هواداران تیفوسی قائمشهری باز کردی. این‌طور نیست؟

- سال اول که هنوز کرونا نبود، هواداران به ورزشگاه می‌آمدند و جو فوق‌العاده‌ای بود؛ اما متأسفانه من سال اول عملکرد خوبی نداشتم. امسال که اوضاعم بهتر شده است، شانس بد من کرونا آمده و هواداران به استادیوم نمی‌آیند. با‌وجود‌این از زمانی که فیکس شدم، واکنش‌های مثبتی از سوی هواداران دیدم؛ ولی فقط خیلی دلم می‌سوزد که در ورزشگاه نیستند.


■ برخورد هواداران با تو چطور است؟

- خب طبیعی است وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، هر‌چه هم خوب باشی، هواداران که تو را می‌بینند، گلایه می‌کنند؛ اما در همین شرایط هم هواداران خیلی به من لطف داشتند و از آن‌ها ممنونم.


■ نساجی در لیگ می‌ماند؟

- شک نکنید. نه اینکه بخواهم حالا که ۲ تا تیم قدرتمند را بردیم، این حرف را بزنم و مغرور شویم. تیم ما در بازی‌های اخیر روند رو‌به‌رشدی داشته است و این، ما را امیدوار می‌کند. ما در ادامه مسیر دیدار‌های سختی داریم؛ اما فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ما دیدار با ماشین‌سازی است. این بازی برای ما حکم مرگ‌و‌زندگی را دارد.


■ برگردیم به مشهد. پیگیر احوال تیم شهرت پدیده هستی؟

- وقتی شما در یک تیم بازی کردی و آن تیم از قضا تیم شهرت هم هست، نمی‌توانی به آن بی‌تفاوت باشی. من هم از لیگ‌یک با پدیده به لیگ برتر آمدم و خیلی خوش‌حالم که پدیده توانست گل‌گهر را شکست دهد و در جدول صعود خوبی داشته باشد. حیف است خدایی‌نکرده موقعیت تیم مشهد در لیگ برتر به خطر بیفتد.


■ اما با دلخوری از پدیده جدا شدی!

- حقیقت آن‌موقع یک‌خرده به من بی‌مهری شد که هنوز توی دلم مانده است. من پای قرارداد با پدیده بودم که برگشتم. عده‌ای نگذاشتند من در مشهد بمانم و همین مسئله خیلی دلم را شکست. با‌این‌همه پدیده تیم شهرم است و به آن عِرق دارم.


■ تا کی با نساجی قرارداد داری؟

قرارداد من تا پایان فصل است.


■ در قائمشهر می‌مانی؟

- باید ببینم شرایط چطور پیش می‌رود. همین حالا هم چند پیشنهاد دارم، اما تمام تمرکزم را الان روی این ۷ بازی باقی‌مانده گذاشته‌ام. باید همه تلاش کنیم تا نساجی مازندران را به جایگاه واقعی خودش در جدول لیگ برتر فوتبال برسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->