تعطیلی چهارساعته واحدهای صنفی مشهد تا ۲۰ روز آینده | تابلوهای تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه چیز درباره مراسم ازدواج آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان وکیل مهاجرت
سرخط خبرها

ثبت‌نام پیش‌دبستانی برای مهرماه ۱۴۰۰ + جزئیات

  • کد خبر: ۶۹۱۸۲
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
ثبت‌نام پیش‌دبستانی برای مهرماه ۱۴۰۰ + جزئیات
در دستور‌العمل ثبت‌نام امسال نوآموزان، سن ثبت‌نام پیش دبستانی یک، ۴ تا ۵ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر۹۵ تا یک مهر ۹۶ و سن ثبت‌نام پیش دبستانی دو، ۵ تا ۶ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر ۹۴ تا یک مهر ۹۵ است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، درباره جزئیات ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی اظهار کرد: ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی همانند سال گذشته اعلام شده است.

 

وی ادامه داد: در دستور‌العمل ثبت‌نام، سن ثبت‌نام پیش دبستانی یک، ۴ تا ۵ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر۹۵ تا یک مهر ۹۶ و سن ثبت‌نام پیش دبستانی دو، ۵ تا ۶ سال تمام یعنی متولدین ۲ مهر ۹۴ تا یک مهر ۹۵ است.

 

حکیم‌زاده با بیان اینکه ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است، گفت: با توجه به اینکه رسما سازمان تعلیم و تربیت کودک شروع به کار نکرده است، همچنان در سال تحصیلی جدید پیش‌دبستانی یک و پیش دبستانی ۲ را داریم.

 

وی افزود: ثبت‌نام نوآموزان در دستورالعمل ثبت‌نام اعلام شده است و با سه کد دولتی، دولتی با مشارکت مردم و غیردولتی، امکان ثبت‌نام نوآموزان از اول خرداد مانند سایر دانش‌آموزان وجود دارد.

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: پیش‌دبستانی در مناطق دارای ضریب محرومیت بالا رایگان است و سال گذشته علی‌رغم محدودیت‌هایی که داشتیم، با اجرای برنامه ثبت‌نام رایگان در فضای مجازی، توانستیم یک میلیون و ۱۴هزار نوآموز پیش دبستانی را ثبت نام کنیم و نرخ ثبت نام را حفظ کردیم.

 

با توجه به ایجاد سازمان تعلیم و تربیت کودک، دوره پیش‌دبستانی سه ساله خواهد شد و پیش دبستانی یک، پیش‌دبستانی دو و پیش‌دبستانی ۳ شکل می‌گیرد که فعلا محقق نشده است.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->