برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

۲۰ هزار دلار جریمه برای استقلال و مجیدی درلیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۶۹۲۰۳
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
۲۰ هزار دلار جریمه برای استقلال و مجیدی درلیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل بی توجهی فرهاد مجیدی به حضور درنشست‌های خبری او و باشگاه استقلال را مجموعا ۲۰ هزار دلار جریمه کرده است. پرداخت ۵ هزار دلار از این ملبغ قطعی و مابقی تعلیقی است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی دربسیاری از نشست‌های خبری پیش از بازی‌های لیگ برتر حاضر نمی‌شود ودستیارانش را به کنفرانس می‌فرستد. این رفتار مجیدی گا‌ها در نشست‌های بعد از بازی نیز انجام می‌شود و سرمربی استقلال از حضور درنشست پس از بازی‌های نیز خودداری می‌کند. درلیگ برتر بابت رفتار‌هایی که سرمربی استقلال انجام می‌دهد هیچ گاه جریمه‌ای درنظر گرفته نمی‌شود درحالی که قوانین داخلی نیز تاکید می‌کند که سرمربی تیم‌ها در نشست‌های قبل و بعد از بازی شرکت کنند، اما در لیگ قهرمانان آسیا ماجرا کاملا متفاوت است و کنفدراسیون فوتبال آسیا جرایم سفت وسختی برای خاطیان و باشگاه‌های شان درنظر می‌گیرد.


شاید مجیدی تصور می‌کرد با ادامه این رفتار‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مثل لیگ داخلی با بی توجهی مقامات آسیایی مواجه، اما تازه‌ترین احکامی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر شده نشان می‌دهد نه تنها مجیدی بلکه باشگاه استقلال هم به دلیل بی توجهی به حضور سرمربی‌اش درنشست خبری با جریمه مواجه شده است. درحکمی که آمده می‌خوانیم: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل عدم حضور در مصاحبه پیش از بازی با الدحیل قطر مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شد. مجیدی باید مبلغ ۲۵۰۰ دلار را در مدت ۹۰ روز آینده به AFC پرداخت کند. بقیه مبلغ ۷۵۰۰ دلار در صورت تکرار این رفتار لازم الاجرا است. باشگاه استقلال نیز به دلیل عدم حضور مجیدی در نشست خبری پیش از بازی الدحیل مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شد. باشگاه استقلال موظف است مبلغ ۲۵۰۰ دلار را در مدت ۹۰ روز پرداخت کند و بقیه مبلغ در صورت تکرار لازم الاجراست.»

با توجه به اینکه مجیدی برای نخستین بار مرتکب چنین خطایی شده کنفدراسیون فوتبال آسیا بخش اعظمی ازاین جریمه را به حالت تعلیق درآورده و فقط خواستار ۲۵۰۰ دلار شده است. برای باشگاه استقلال هم همین شرایط حاکم است، اما سرمربی استقلال باید دریابد که لیگ قهرمانان آسیا مانند بازی‌های داخلی نیست که به سادگی از حضور درنشست‌های خبری سرباز بزند. شاید اگر سازمان لیگ درمقابل بی توجهی سرمربی استقلال قرار می‌گرفت، او خودش را موظف می‌دانست که در لیگ آسیایی هم از هرگونه تخلف خودداری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->