نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

دستگرمی جدی برای اسکوچیچ و تیم ملی: ایستگاه اول، هنگ‌کنگ

  • کد خبر: ۶۹۳۹۹
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
دستگرمی جدی برای اسکوچیچ و تیم ملی: ایستگاه اول، هنگ‌کنگ
مسیر سخت تیم ملی برای صعود به مقدماتی جام‌جهانی از امروز آغاز می‌شود و از عصر امروز تیم ملی باید به مصاف هنگ کنگ برود.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ سخت‌ترین روز‌های فوتبال ایران در سال جاری بالاخره فرارسید و تیم ملی فوتبال کشورمان برای زنده‌نگه‌داشتن شانس‌های صعودش به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر باید از ساعت‌۱۹ مقابل هنگ‌کنگ قرار بگیرد. ملی‌پوشان کشورمان که با ۶‌امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بحرین نُه‌امتیازی و عراق یازده‌امتیازی، در رده سوم گروه خود قرار دارند، این‌روز‌ها چوب انتخاب اشتباه ویلموتس را می‌خورند. در کنار این مسئله، عجیب‌ترین حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بازی‌های این گروه را به بحرینی فرستاد که همه معتقدند هیچ‌گونه امکاناتی برای برگزاری بازی‌ها ندارد.
 
دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی، در سخت‌ترین آزمون زندگی فوتبالی باید کاری بزرگ را برای هواداران فوتبال در ایران کلید بزند. او وارث نتایج یک سرمربی گرا‌ن‌قیمت، اما کم‌خاصیت بوده که در ۴ مسابقه ابتدایی نتایج ضعیفی را به دست آورد و حالا برای صعود به برد در هر ۴ بازی باقی‌مانده نیاز داریم. سختی کار برای تیم ملی هم همین‌جاست؛ اینکه ایران مقتدر در آسیا برای آنکه، اما و‌اگر‌ها را از بین ببرد، باید هر ۴ مسابقه خود مقابل هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق را با برد پشت‌سر بگذارد و آن‌وقت در هر شرایطی به مرحله بعد صعود می‌کند. با این سناریو حتی ویلموتس و نتایج او نیز نمی‌تواند مانع از صعود ما بشود؛ پس همچنان سرنوشت دست خود ماست.
 
بی‌تردید دراگان اسکوچیچ که در ماه‌های گذشته انتقاد‌هایی را تحمل کرده است، انگیزه زیادی برای نشان‌دادن توانایی‌های فنی‌اش دارد. این مربی کروات حالا سعی کرده است از نهایت پتانسیل فوتبال ایران بهره بگیرد و تیمی را به مسابقات ببرد که بعد از مدت‌ها امید را به فوتبال ایران بازگرداند. این آزمونی برای تثبیت شایستگی خود دراگان هم هست، مربی‌ای که تا امروز ۳ برد در تیم ملی داشته و این فرصت را دارد که به رکورد فرانک اوفارل افسانه‌ای برسد؛ مردی که با ۷ پیروزی متوالی و افتخار شغل سرمربیگری ایران را ترک کرد.


اسکوچیچ: در عمرم چنین‌چیزی ندیده بودم، ناامید شدم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که زمین ورزشگاه شیخ‌محمد آل‌خلیفه بحرین برای برگزاری دیدار با هنگ‌کنگ مساعد نیست و کیفیت خوبی ندارد. دراگان اسکوچیچ دیروز درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: اطلاعات کمی از تیم هنگ‌کنگ داریم؛ چون آن‌ها در یک‌سال اخیر بازی زیادی انجام نداده‌اند، اما با‌این‌حال سعی کردیم درباره این تیم تمامی اطلاعات لازم را گردآوری کنیم. به هنگ‌کنگ احترام می‌گذاریم و این بازی برایمان از اهمیت بالایی برخوردار است. وی ادامه داد: تیم کاملی در اختیار دارم. متأسفانه نتوانستیم در بازی‌های خانگی‌مان میزبان باشیم و از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستم بررسی کند و سؤال کردیم که چرا باید این بازی‌های مهم را در خارج از ایران و در بحرین انجام دهیم. از AFC خواستیم زمین بازی را چک کند؛ زیرا این بازی برای ما خیلی مهم است.
 
اگر بحرین میزبان است، پس دست‌کم باید زمین خوبی مهیا کند و ما از این موضوع نا‌امید شدیم. سرمربی تیم ملی گفت: زمین ورزشگاه برای این بازی مهم خوب نیست، اما من فقط باید روی تیم خودم برای این بازی تمرکز کنم. سعی کردیم خوب تمرین کنیم و امیدوارم بازیکنانم شرایط را درک کنند و بازی قدرتمندانه‌ای مقابل هنگ‌کنگ ارائه دهند. من آن‌ها را باور دارم. اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگار بحرینی مبنی‌بر اینکه به نظر می‌رسد که صحبت‌کردنش درباره شرایط زمین بهانه‌جویی است، صحبت این خبرنگار را قطع کرد و گفت: معذرت می‌خواهم که صحبتتان را قطع می‌کنم، اما دنبال بهانه‌گیری بابت زمین نیستم، ما تیمی قدرتمند هستیم و تمامی رقبا باید اینجا با ما مصاف دهند. از‌این‌بابت نگرانی نداشته باشید. من دنبال بهانه‌گیری نیستم، شما باید زمین را ببیند، تا حالا در عمرم چنین‌چیزی ندیده بودم. شما و تیم‌های دیگر باید با ما مصاف دهید. ما تیم خوبی داریم و این را خواهید دید.


طارمی: فعلا بازی با هنگ‌کنگ مهم‌ترین مسابقه ماست

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل هنگ‌کنگ حاضر شد و درباره این بازی گفت: ما ۴ بازی مهم داریم که بازی به بازی، به این دیدار‌ها فکر می‌کنیم. می‌خواهیم هر ۴ بازی را پیروز شویم، اما از قبل به بقیه بازی‌ها فکر نمی‌کنیم و اول از همه تمرکزمان روی بازی با هنگ‌کنگ است و فعلا مهم‌ترین بازی ما خواهد بود. وی ادامه داد: باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم، چون تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و تمرکزمان روی این بازی بوده است. فکر می‌کنم بازی خوبی را پشت‌سر بگذاریم با گل‌های زده خوب و دل مردم را شاد کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->