نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

زنان ایرانی دوباره فروردین ۹۹ به ورزشگاه آزادی می‌روند

  • کد خبر: ۶۹۵۲
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
زنان ایرانی دوباره فروردین ۹۹ به ورزشگاه آزادی می‌روند
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: حضور زنان در بازی‌های لیگ فعلا امکان‌پذیر نیست. نمایندگان فیفا که به تهران سفر کرده بودند اعلام کردند حوزه اختیارات ما بازی‌های ملی است و به قوانین کشور‌ها در لیگ برتر احترام می‌گذاریم.

به گزارش شهرآرانیوز، تماشاگران زن در بازی ایران و کامبوج موفق شدند وارد استادیوم شوند و ملی پوشان را تشویق کنند و بازی بعدی که تیم ملی میزبان خواهد بود به فروردین سال آینده موکول خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در استادیوم آزادی به مصاف کامبوج رفت که موفق شد با ۱۴ گل این حریف گم نام شرق آسیایی را شکست دهد. اما علاوه بر نتیجه غیر متعارف این بازی، حضور زنان در استادیوم یکی از نکات قابل توجه بود. زنان برای اولین بار در سال‌های اخیر موفق شدند با خرید بلیت وارد استادیوم شوند و تیم ملی را تشویق کنند.
حال امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفته: «حضور زنان در بازی‌های لیگ فعلا امکان‌پذیر نیست. نمایندگان فیفا که به تهران سفر کرده بودند اعلام کردند حوزه اختیارات ما بازی‌های ملی است و به قوانین کشور‌ها در لیگ برتر احترام می‌گذاریم.»
با توجه به صحبت‌های علوی به نظر می‌رسد بازی ایران و کامبوج اولین و آخرین حضور زنان در استادیوم در سال ۹۸ بود. تیم ملی سه شنبه ۲۳ مهر در منامه به مصاف بحرین می‌رود و دقیقا یک ماه بعد در بصره مهمان عراق خواهد بود تا بازی‌های دور رفت تیم ملی به اتمام برسد. بازی‌های دور برگشت از تاریخ ۷ فروردین آغاز می‌شود و ملی پوشان در تهران میزبان هنگ کنگ خواهند بود که در آن بازی زنان می‌توانند دوباره به استادیوم بروند و بازی تیم ملی را تماشا کنند.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->