آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

درباره سریال سه‌قسمتی Time (۲۰۲۱) با بازی شان بین + تریلر

  • کد خبر: ۶۹۷۱۱
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
درباره سریال سه‌قسمتی Time (۲۰۲۱) با بازی شان بین + تریلر
درام سه قسمتی «زمان» Time محصول شبکه BBC One است که شان بین و استیون گراهام را بعد از گذشت ۱۰ سال از بازی در فیلم Accused ساخته مک‌گاورن دوباره روبه‌روی هم قرار می‌دهد.

شهرآرانیوز - درام سه قسمتی Time محصول شبکه BBC One است که شان بین و استیون گراهام را بعد از گذشت ۱۰ سال از بازی در فیلم Accused ساخته مک‌گاورن دوباره روبه‌روی هم قرار می‌دهد.

 

در این سریال شان بین نقش معلمی را بازی می‌کند که در یک حادثه مرد بی‌گناهی را کشته است. او به چهار سال زندان محکوم می‌شود و در زندان با یک زندانبان دوست می‌شود.

 

درباره سریال سه‌قسمتی Time (۲۰۲۱) با بازی شان بین + تیزر

 

استیون گراهام نقش اریک رید، زندانبان، را بازی می‌کند. او راستگو و بسیار مقرراتی است و سعی دارد از زندانیانش محافظت کند، اما وقتی یکی از خطرناک‌ترین زندانی‌ها متوجه ضعف او می‌شود، اریک باید بین قانون و عشق به خانواده‌اش یکی را انتخاب کند.

 

لوییز آرنولد (Lewis Arnold) کارگردان این درام سه‌قسمتی است. در توصیف این سریال آمده است:

 

«تصویری درونی، احساسی و پرمخاطره از زندگی در زندان‌های انگلیس»

 

درباره سریال سه‌قسمتی Time (۲۰۲۱) با بازی شان بین + تیزر

 

بر خلاف اندی دوفرین در فیلم «رستگاری در شاوشنک»، که سریال «زمان» به‌ندرت اما گذرا از آن تقلید می‌کند، مارک به جرم خود اعتراف کرده و به چهار سال محکوم می‌شود. نکته این‌جاست که علی‌رغم مجازاتی که متناسب با جرمش می‌گیرد، مارک به مکانی مثل زندان تعلق ندارد. سریال گاه به صورت موازی داستان زندگی مارک و اریک را روایت می‌کند. 

 

 

«زمان» دیروز، ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۴۰۰)، در بی‌بی‌سی‌وان منتشر شده است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->