اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

مجیدی در چه شرایطی سرمربی استقلال می‌ماند؟ | صحبت از لیست جدید بدون تصاحب جام!

  • کد خبر: ۶۹۷۳۴
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
  • ۱
مجیدی در چه شرایطی سرمربی استقلال می‌ماند؟ | صحبت از لیست جدید بدون تصاحب جام!
فرهاد مجیدی در شرایطی صحبت از لیست فصل بعد می‌کند که تا امروز روند نتیجه گیری اش با استقلال بسیار پرفراز و نشیب بوده است. سرمربی استقلال بدون اعتماد سازی قوی به دنبال مربیگری در سال‌های آتی هم هست.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرهاد مجیدی در تازه‌ترین مصاحبه خود به شدت از جریان مدیریتی باشگاه استقلال انتقاد کرده است.

البته این انتقاد‌ها را پیش‌تر تمام مربیانی که روزگاری با این باشگاه همکاری کرده‌اند به زبان آورده شده و موضوع تازه‌ای محسوب نمی‌شود. اما اینکه سرمربی استقلال درست چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری و پیامدش تغییراتی در سطح وزرای کشور ایجاد خواهد شد و وزارت ورزش نیز به افراد دیگری سپرده می‌شود، چنین مطالبی را به زبان آورده می‌تواند ناشی از برخی اهداف درونی سرمربی استقلال نسبت به آینده کاری اش در این باشگاه باشد.

فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای که داشته به لیست فصل بعد نیز اشاره کرده است. این نشان می‌دهد که سرمربی استقلال با اینکه از نظر نتیجه گیری عملکرد درخشانی نداشته، اما خودش را همچنان سرمربی قطعی استقلال برای فصل بعد می‌داند و مشخص نیست که چرا مجیدی بدون مشخص شدن بیلان کاری‌اش با استقلال در جام جذفی که تنها امید استقلال محسوب می‌شود، چنین انتظاری دارد؟

آیا مجیدی از مدیران آینده استقلال رای اعتماد گرفته یا مصاحبه او صرفا یک پیش دستی ماهرانه است برای قرار گرفتن در قاب چشمان مدیران آینده استقلال؟!

پرواضح است که استقلال با ۸ سال ناکامی درمقابل رقیب سنتی خود دیگر درسال‌های آتی حق اشتباه ندارد و لازم است مردانی روی نیمکت این تیم جلوس کنند که از نظر کیفی سطح بالایی داشته باشند تا شاید این ناکامی‌های چند ساله جبران شود.

به احتمال زیاد خواست عمومی نیز همین خواهد بود وسرمربی استقلال تنها درشرایطی می‌تواند امیدوار به مربیگری در فصول آینده باشد که دست کم یک جام به هواداران این باشگاه هدیه دهد و گرنه هیچ تضمینی وجود ندارد که مدیران آینده استقلال به او رای اعتماد دهند وحتی بعید نیست که هواداران استقلال نیز خواستار جذب مربی خارجی شوند.

با توجه به اینکه قانون منع به کار گیری مربی و بازیکن خارجی نیز درحال لغو شدن است، هیچ بعید نیست که چنین مطالبه‌ای از مدیران آینده استقلال باشد و مشخص نیست که چرا سرمربی استقلال با نتایج حداقلی در اظهارات خود از لیست فصل بعد حرف زده و به نوعی خود را سرمربی قطعی استقلال درلیگ بیست و یکم دانسته است؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جلیل جهان تیغ
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
سلام به اقای فرهادمجیدی عزیزدوست داشتنی ماهواداران درکل کشور وبیرون ازمرزهانمونه اش من اززاهدان مثل یک کوه وهوادارواقعی پشت شماواستقلال هستیم من به منتقدان ومخالفان استقلال واقای فرهادمجیدی حتی مربیان جوان ایرانی مثل اقایان حسینی نکونام گل محمدی منصوریان خطیبی پورموسی ودیگرمربی هاجوان کشورازخارجی چه کم دارندمربی خارجی جزپول گرفتن واخرش تیم رابه فیفاکشاندن هیج سودی ندارنداقای فرهادمجیدی سرمربی محترم وعزیزاستقلال تیم محبوبمان برای فصل بعدتیم راخودت ببندوبازیکنان موردنظرخود راجذب کن برادرفلج وناتوان شماجلیل جهان تیغ ازشهرستان زاهدان فرهادجان ازته قلبم دوستت دارم وروزی شودازنزدیک ملاقاتت کنم انشاالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->