حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پیش نویس قوانین جدید جذب بازیکن و مربی خارجی در فوتبال

  • کد خبر: ۶۹۵۶۳
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
پیش نویس قوانین جدید جذب بازیکن و مربی خارجی در فوتبال
سازمان لیگ عزمش را جرم کرده برای فصل جدید لیگ برتر قانون منع به کار گیری بازیکن و مربی خارجی را به کلی از فوتبال ایران بردارد. قرار است ضوابط خاصی برای جذب خارجی‌ها در نظر گرفته شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بدهکاری عظیم و دردسر آفرین باشگاه‌ها بزرگ فوتبال ایران به بازیکنان و مربیان خارجی در سال‌های اخیر مصائب بسیاری را برای فوتبال ایران به وجود آورده است. درهمین راستا یک فصل جذب بازیکن و مربی جدید خارجی منع شد، اما این قانون با اعتراض‌هایی همراه بود تا جایی که سازمان لیگ قصد دارد در فصل جدید منع به کار گیری مربی و بازیکن خارجی را با اجرای ضوابطی لغو کند.  

درهمین راستا قرار است آیین نامه جذب بازیکن خارجی تا پیش از شروع نقل و انتقالات به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد. آیین نامه جدید در حال پیش نویس شدن از سوی اعضای هیات رییسه سازمان لیگ است و در آینده‌ای نزدیک برای تصویب در اختیار اعضای هیات رییسه  فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود تیم‌های دارای پرونده در فیفا از جذب بازیکن و مربی خارجی محروم هستند و در آینده طرح هر پرونده‌ی جدید و محکومیت تیم ایرانی از سوی فیفا منجر به محرومیت تیم مورد نظر از جذب بازیکن و مربی خارجی به مدت زمان مشخص خواهد شد.

از دیگر قوانین محکمی که قرار است برای جذب بازیکن خارجی تدوین شود عبور از فیلتر‌های جدید برای عقد قرارداد با تیم‌های ایرانی خواهد بود. طور مثال هر بازیکن آسیایی که قرار است عضو تیم‌های لیگ برتری شود باید در حال حاضر بازیکن تیم ملی کشورش باشد.  

باید دید با اعمال این قانون آیا باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان یا مربیان طراز اولی را به خدمت بگیرند یاخیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->