نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آماده‌باش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مقابله با مدل جهش‌یافته کرونا

  • کد خبر: ۶۹۷۴۷
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
آماده‌باش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مقابله با مدل جهش‌یافته کرونا
دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهداظهار کرد: این دانشگاه به دلیل احتمال عود دوباره بیماری همچنان حالت دفاعی و آماده‌باش خود را حفظ کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهداظهار کرد: این دانشگاه به دلیل احتمال عود دوباره بیماری همچنان حالت دفاعی و آماده‌باش خود را حفظ کرده است.

به نقل از وب دا، دکتر علی اصغر انجیدنی با اشاره به اینکه همزمان با کاهش تعداد بیماران بستری و مبتلایان در سطح دانشگاه و خفیف شدن شرایط پیک چهارم هشدار‌هایی از سوی وزارت بهداشت داده شده است که شهر‌های جنوب کشور و مناطق شرقی شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کنند، خاطرنشان کرد: ممکن است این عود بیماری در شهر‌های جنوبی و شرقی کشور به علت گونه‌های جهش یافته هندی و افریقایی باشد.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: قرارگاه مرکزی کرونا تصمیم بر این دارد که شرایط از حالت آماده‌باش خارج نشود، زیرا اواخر خردادماه به بعد احتمالا افزایش دوباره خواهد بود.

وی ابراز کرد: پیک چهارم با سرعت بالا بین مردم شیوع پیدا کرد، به نحوی که احتمال شیوع کرونای انگلیسی می‌رفت، اما برخلاف سرعت که بالا رفت، شیب برگشت تندی نداشت و احتمال خطر همچنان وجود دارد.

انجیدنی با بیان اینکه احتمال این پیک دو قله‌ای باشد و یا مدل هندی بیماری شیوع یابد وجود دارد، گفت: حفظ آماده باش دانشگاه، عدم کاهش تعداد تخت‌های بستری، ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون از جمله اقداماتی است که در این زمینه موثر است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تشدید نظارت‌ها، تاکید بر اجرای دقیق پروتکل‌های درمان و ارجاع بیماران به بیمارستان‌ها در کنترل بیماری موثر است، امیدواریم که شرایط پیک چهارم تکرار نشود، اما اگر تکرار شود آمادگی خود را حفظ خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->