جدیدترین تویوتا لندکروزر امروز رسما رونمایی می‌شود + مشخصات فنی

  • کد خبر: ۶۹۹۵۶
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
جدیدترین تویوتا لندکروزر امروز رسما رونمایی می‌شود + مشخصات فنی
لندکروزر نسل LC ۲۰۰ نزدیک به ۱۴ سال است که تولید شده و زمان آن فرا رسیده است که تویوتا نسخه جدید SUV پرچمدار خود را تغییر دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، پخش مستقیم رونمایی از تویوتا لندکروزر جدید از ساعت ۱:۳۰ PM شرقی / ۵:۳۰ PM GMT آغاز می‌شود. لندکروزر نسل LC ۲۰۰ نزدیک به ۱۴ سال است که تولید شده، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که تویوتا نسخه جدید SUV پرچمدار خود را تغییر دهد.

امروز سرانجام این اتفاق می‌افتد و حتی اگر LC ۳۰۰ به ایالات متحده نیاید (در حال حاضر)، آفرودر تمام عیار همچنان یک مدل بسیار مهم در بازار‌های دیگر است. خاورمیانه احتمالاً هدف اصلی تویوتا است، چرا که لندکروزر اصلاح شده بیشتر در آن قسمت از جهان و در روسیه مورد استفاده قرار گرفته است.

در هفته‌های اخیر، تصاویر جاسوسی از این خودرو نشان داده که تولید به خوبی در حال انجام است که مدل نسل بعدی را عاری از هرگونه استتار نشان می‌دهد. تنها چیزی که باقی مانده این است که LC ۳۰۰ به طور رسمی معرفی شود تا مشخص شود آیا مشخصات فنی ظاهراً لو رفته، واقعاً صحت دارد.

لندکروزر امسال هفتادمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد و تغییرات بزرگی در یدک کش ایجاد کرده است، از جمله این تغییر در سیستم عامل TNGA-F است. تولید موتور‌های V ۸ متوقف و جایگزین آن V ۶‌های کوچکتر با صرفه جویی در مصرف سوخت بهتر و همچنین قدرت بیشتر شده اند. گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد که یک گیربکس اتوماتیک ده سرعته با یک موتور بنزینی V ۶ توئین توربو و یک دیزل V ۶ کار می‌کند.

گفته می‌شود که پیشرانه ۴۰۹ اسب بخار قدرت (۳۰۵ کیلووات) از ۵۲۰۰ دور در دقیقه و ۴۸۰ پوند فوت (۶۵۰ نیوتن متر) گشتاور بین ۲۰۰۰ دور در دقیقه و ۳۶۰۰ دور در دقیقه دارد. در مورد دیزل ۳.۳ لیتری، که احتمالاً در بازار‌های کمتری از واحد بنزین موجود خواهد بود، گزارش‌ها می‌گویند که این موتور ۳۰۲ اسب بخار (۲۲۵ کیلووات) از ۴۰۰۰ دور در دقیقه و ۵۱۶ پوند فوت (۷۰۰ نیوتن متر) بین ۱۶۰۰ دور در دقیقه و ۲۶۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند.

از نظر اندازه، ما انتظار تغییر عمده‌ای را نداریم، زیرا این گزارش‌ها حاکی از آن است که LC ۳۰۰ تا حد زیادی همان رد پای قبلی خود را خواهد داشت. لندکروزر جدید تقریباً کمتر از پنج متر (۱۹۷ اینچ) طول خواهد داشت و فاصله دو محور آن به اندازه ۲۸۵۰ میلی متر (۱۱۲.۲ اینچ) است.

GR Sport که به تازگی اضافه شده است، دارای یک سبک تهاجمی‌تر و یک سیستم تعلیق پیچیده است، اما بدون موتور توئین توربوی V ۸ که مدت‌ها شایعه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->