نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد ۴ ساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
سرخط خبرها

جزئیات تازه از پرداخت وام ودیعه مسکن و افزایش اجاره + جدول (۲۶ خرداد ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۰۸۰۷
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
جزئیات تازه از پرداخت وام ودیعه مسکن و افزایش اجاره + جدول (۲۶ خرداد ۱۴۰۰)
معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزئیات پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: نظام بانکی مکلف شده تا پایان آذر، تسهیلات ودیعه مسکن را به متقاضیان پرداخت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود محمودزاده، با بیان اینکه، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص وام ودیعه مسکن و همچنین سامانه ملی املاک و اسکان پس از بررسی در جلسات مختلف به تصویب رسید، گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا با پرداخت وام ودیعه مسکن و افزایش ۲۰ میلیون تومانی آن برای شهر تهران موافقت کرد.

او ادامه داد: بر همین اساس، برای مستاجران واجد شرایط در تهران ۷۰ میلیون تومان، برای کلانشهر‌های بالای یک میلیون نفر جمعیت ۴۰ میلیون تومان و برای سایر شهر‌ها ۲۵ میلیون تومان وام ودیعه مسکن پرداخت می‌شود.

جزئیات تازه از پرداخت وام ودیعه مسکن و افزایش اجاره + جدول (۲۶ خرداد ۱۴۰۰)

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مستاجران واجد شرایط تا پایان شهریور فرصت دارند، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: نظام بانکی کشور هم تا پایان آذر ماه مکلف شده تا تسهیلات ودیعه مسکن را به متقاضیان پرداخت کند.

محمودزاده با بیان اینکه در سال گذشته برای پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با مشکل نرم‌افزاری در ابتدای اجرای کار روبه‌رو بودیم، گفت: در سال گذشته برای انجام این طرح، نرم‌افزاری وجود نداشت و بعد از تصویب این طرح اقدامات لازم توسط بانک‌ها صورت گرفت.

او ادامه داد: مدت زمان ثبت‌نام در طرح مسکن ملی بسیار کم بود که امسال با پیگیری‌های انجام شده، زمان آن را تا شهریور تمدید کردیم تا برخی از مشکلات در این زمینه رفع شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: بعد از بررسی‌های لازم توسط کارشناسان، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تسهیلات خود را تا آذر دریافت کنند.

مصوبات ستاد کرونا در مورد اجاره مسکن

محمودزاده همچنین درباره مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بازار اجاره هم گفت: طبق این مصوبه قرارداد‌های اجاره اتوماتیک به مدت یک سال دارای اعتبار است و میزان اجاره نیز به عنوان سقف حداکثری مجاز، نه به صورت اجباری همان میزان سال گذشته تعیین شده است.

او اضافه کرد: حداکثر افزایش مبلغ اجاره بها یا مبلغ رهن برای این قرارداد‌ها در کلانشهر تهران تا سقف ۲۵ درصد و در سایر کلانشهر‌ها تا سقف ۲۰ درصد و برای سایر مناطق شهری کشور تا سقف ۱۵ درصد خواهد بود.

جزئیات تازه از پرداخت وام ودیعه مسکن و افزایش اجاره + جدول (۲۶ خرداد ۱۴۰۰)


معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش مدت‌زمان ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی تمامی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره، اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ثبت اطلاعات ملی و سکونتی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان به نشانی http://amlak.mrud.ir تا پایان مهرماه امسال تمدید شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی سوالات و ابهامات در خصوص ثبت اطلاعات سکونتی و ملکی در سامانه ملی املاک و اسکان برطرف شده، این مدت قابل تمدید نیست.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->