پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱فروردین۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول
سرخط خبرها

آغاز فروش خودرو تیگو ۵ توربو از امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۰+ مشخصات فنی

  • کد خبر: ۷۱۱۶۰
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
آغاز فروش خودرو تیگو ۵ توربو از امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۰+ مشخصات فنی
شرکت مدیران خودرو، تیگو ۵ توربو را به عنوان یک مدل نسخه محدود برای اولین بار به تعداد ۲۴۰ دستگاه در بازار کشور عرضه می‌نماید که با تغییرات فنی ایجاد شده در آن نسبت به مدل قبلی قوی‌تر و سریع‌تر می‌باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، جهت رفاه حال مشتریان گرامی، پیش پرداخت ۳۰ درصدی برای خرید تیگو ۵ توربو در نظر گرفته شده، علاوه بر آن یک عدد ساک چرمی سفری نفیس با برند درسا و ۲ سرویس رایگان که تعداد سرویس‌های رایگان خودرو را به ۸ عدد می‌رساند در کنار برنامه‌های متنوع باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو برای تمامی خریداران این خودرو در نظر گرفته شده است.


امکان خرید خودرو تیگو ۵ توربو در تمامی نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران خودرو از امروز شنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح برای مشتریان محترم فراهم شده است.

آغاز فروش خودرو تیگو ۵ توربو از امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۰+ مشخصات فنی

 

مدیران خودرو می‌خواهد تا به مناسبت بیستمین سالگرد آغاز فعالیت خود، تیگو ۵ توربو را به فروش برساند.

شرکت مدیران خودرو اعلام کرده است که از روز شنبه مورخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ فروش ام وی ام تیگو ۵ توربو را آغاز می‌کند و تنها ۲۴۰ دستگاه از این کراس اوور را با ویژگی‌های ظاهری جدید به فروش می‌رساند.

ام وی ام (چری) تیگو ۵ توربو قیمت ۷۹۰ میلیون تومانی را در کارخانه مدیران خودرو دارد و حدود ۳۸ میلیون تومان گران‌تر از نسخه دو لیتری تنفس طبیعی است.

تیگو ۵ توربو که با نشان ام وی ام عرضه می‌شود به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۴۷ اسب بخار مجهز است که گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را از دور ۱۷۵۰ RPM تولید می‌کند. در تیگو ۵ توربوشارژر همچنان از سیستم انتقال قدرت CVT استفاده می‌شود، اما در این نمونه جعبه دنده ارتقا پیدا کرده و سری فنی مشابهی به آریزو ۶ دارد. در نسخه جدید این کراس اوور مونتاژی حالت تعویض دنده مصنوعی به ۹ سرعته ارتقا پیدا کرده است.

در تیگو ۵ توربوشارژر از فرمان هیدرولیک خبری نیست و سیستم فرمان پذیری به کمکی برقی ارتقا پیدا کرده است. سانروف، کروز کنترل، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور نور، صندلی برقی راننده، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم و… از جمله ویژگی‌های این کراس اوور به حساب می‌آید.

در اولین فروش تیگو ۵ توربو این کراس اوور مونتاژی با خطوط تزئینی قرمز روی بدنه و نشان ۲۰ سالگی مدیران خودرو عرضه می‌شود و احتمالا در عرضه‌های بعدی، ظاهر ساده این خودرو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

منبع: اسب بخار

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->