برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

قربانی: چرا مددی و مجیدی در رسانه‌ها به جان هم افتادند؟

  • کد خبر: ۷۱۷۱۶
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
قربانی: چرا مددی و مجیدی در رسانه‌ها به جان هم افتادند؟
پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال به شدت از رفتار مددی و مجیدی که در رسانه‌ها به جان هم افتاده‌اند انتقاد دارد. او براین باور است که مشکلات باید درون خانواده استقلال حل می‌شد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، واکنش پیروز قربانی به برد استقلال مقابل پدیده این گونه است «این برد می‌تواند برای استقلال و ادامه راهش مفید باشد، اما با توجه به اتفاقات اخیر امیدوارم حواشی پیرامون تیم هرچه سریع‌تر جمع و جور شوند. حیف است. استقلال هم در لیگ برتر می‌تواند به رده‌های بالاتر برسد و هم در جام حذفی می‌تواند مدعی باشد. اینکه خودزنی کنند دودش به چشم بازیکنان و هواداران می‌رود. استقلال از جانب مدیریت مشکلاتی دارد. مشکل مدیریتی در همه جای ایران وجود دارد. کادرفنی هم قبول دارم با مشکلاتی مواجه است، اما امیدوارم هر مشکلی وجود دارد زودتر برطرف شود. آرزو می‌کنم در دولت جدید افرادی که بر سر کار می‌آیند و در استقلال به کار گرفته می‌شوند، دلشان برای این تیم بسوزد.»

این پیشکسوت استقلال درباره اعتراض هواداران مقابل مجلس هم اینطور می‌گوید: «به شخصه با اینگونه اعتراضات اصلاً موافق نیستم. مجلسی‌ها آنقدر کار‌های مهم‌تر دارند که به این اعتراضات توجهی ندارند.»

قربانی در خصوص اختلاف بین مددی و فرهاد نیز اینطور اظهارنظر می‌کند: «اصلاً صورت خوشی ندارد که این دو نفر در رسانه‌ها به جان هم افتادند.‌ای کاش اجازه نمی‌دادند کار به رسانه‌ها بکشد. باید مشکلات را طور دیگری حل کنند. من دلم برای این هواداران می‌سوزد و در این شرایط همیشه هواداران لطمه می‌خورند.»

با توجه به برد استقلال در بازی با پدیده اختلاف امتیاز این تیم با صدر جدول کم شد و استقلالی‌ها امیدوار به کسب عنوان قهرمانی شدند. قربانی در خصوص این امیدواری هم اینطور می‌گوید: «قهرمانی در لیگ برتر خیلی سخت است، اما انسان با امید زنده است و امیدوارم استقلال بتواند به عنوان قهرمانی برسد. البته من اصلاً دیدم هواداری نیست و همیشه منطقی به قضایا نگاه می‌کنم و می‌گویم امید به قهرمانی کمی عجیب است. «این پیشکسوت استقلال در خصوص دربی جام حذفی نیز اینطور می‌گوید: «قرعه سختی به استقلال خورد. کاش استقلال و پرسپولیس در این مقطع به هم برخورد نمی‌کردند، اما به هر حال استقلال با این قرعه سخت باید در جام حذفی به کار خود ادامه دهد. تیمی هم که بخواهد به قهرمانی برسد باید هر تیمی را از پیش رو بردارد. استقلال اگر بتواند در بازی دربی جام حذفی برنده شود ۹۰ درصد قهرمان جام حذفی است.»

این پیشکسوت استقلال در پایان می‌گوید: «استقلال روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد و اتفاقات خوبی در این تیم نیفتاده است. امیدوارم با تغییراتی که انجام می‌شود و مدیرانی که می‌آیند اشخاصی در سطح مدیریتی برای استقلال انتخاب شوند که بتوانند در این تیم خوب کار کنند و دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->