نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ادعای باشگاه پرسپولیس: ۱۶۰ هزار یورو به رادوشوویچ دادیم

  • کد خبر: ۷۱۸۸۵
  • ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
ادعای باشگاه پرسپولیس: ۱۶۰ هزار یورو به رادوشوویچ دادیم
باشگاه پرسپولیس به دنبال کشمکش با رادوشوویچ اعلام کرده تا کنون از سوی مدیران جدید مبلغ ۱۶۰ هزار یورو به این دروازه‌بان پرداخت شده است.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، باشگاه پرسپولیس به دنبال اختلاف‌هایی که با دروازه‌بان خود به وجود آمده بیانیه‌ای را به این شرح صادر کرده است:

بوژیدار رادوشوویچ به قصد استفاده از دوران استراحت خود، تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد تا در کنار خانواده، به استراحت بپردازد.

قبل از شروع سفر، به این بازیکن اعلام شد مانند سایر بازیکنان می‌تواند برای دریافت بخش دیگری از مطالباتش به دفتر باشگاه مراجعه کند، اما رادوشوویچ پیغام داد عجله‌ای برای این کار ندارد و بعد از بازگشت به تهران، پولش را دریافت خواهد کرد.

در عین تعجب، وقتی در کرواسی حضور داشت مصاحبه‌هایی انجام داد که گویای تهدید باشگاه به فسخ‌قرارداد بود. از آن زمان تا امروز، از سوی مدیریت باشگاه بار‌ها با این بازیکن، مدیر برنامه‌ها و وکیلش تماس گرفته شد.

این بازیکن خواستار دریافت ۷۰ هزار یورو به علاوه ۱۸ هزار یورو مربوط به رضایت سرمربی است و همچنین پول وکیل خود شد که در دنیای حرفه‌ای، غیرمتعارف است، اما مدیریت باشگاه طی نامه رسمی با تمام خواسته‌های رادوشوویچ موافقت کرد و به دلیل شرایط حساس تیم درخواست بازگشت فوری این بازیکن را داشت. پیش از سفر رادوشوویچ به کرواسی، پول مربوط به مطالباتش آماده بود و قصد داشتیم همان زمان به صورت نقدی به او پرداخت کنیم. حالا هم مبلغ مهیاست و منتظر بازگشت این بازیکن هستیم.

باشگاه پرسپولیس که شفافیت و اخلاق‌گرایی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده، بار دیگر اعلام می‌کند؛ در راستای حمایت از همه اعضای تیم، با تمام شروط این بازیکن موافقت کرده و طبق اسناد و مدارک موجود از جمله نامه‌ها و ایمیل‌هایی که بین طرفین رد و بدل شده، خواستار بازگشت رادوشوویچ به ایران است.

دلیل سکوت مسئولان و مقامات باشگاه مقابل مصاحبه‌ها و اخبار مرتبط با رادوشوویچ نیز کاملا مشخص است. ما در باشگاه هرگز به دنبال ایجاد تنش نیستیم و نمی‌خواهیم مقابل بازیکنان خودمان قرار بگیریم.

به هر حال امیدواریم طبق صحبت‌هایی که انجام شده، روز شنبه شاهد بازگشت رادشوویچ باشیم. برای آن که صحت این ادعا ثابت شود، از مدیر برنامه وی خواسته شده در باشگاه حضور یابد. روز شنبه نیز با حضور اهالی رسانه، خبرنگاران و گزارشگران، مبلغ وعده داده شده به رادوشوویچ را نقدا به این بازیکن پرداخت می‌کنیم.

باید به این موضوع مهم هم اشاره کرد که از آذر ماه سال ۱۳۹۹ تا امروز، مبلغی بیش از ۱۶۰ هزار یورو توسط تیم مدیریتی جدید به این بازیکن پرداخت شده که اسناد و مدارک کامل این پرداختی‌ها در بخش حسابداری و مالی باشگاه موجود است.

امیدواریم بازیکن یادشده با حسن‌نیتی که از سوی مسئولان باشگاه می‌بیند، هر چه سریع‌تر جهت همراهی تیم در این شرایط حساس و دشوار به ایران باز گردد.  

در حال حاضر، به دلیل مصلحت تیم و شرایط بسیار حساسی که در آن قرار داریم، سیاست باشگاه سکوت و حفظ آرامش است، اما در صورت نیاز و برای تنویر افکار عمومی توضیحات تکمیلی در روز‌های آینده از طریق رسانه اصلی باشگاه منتشر می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->