معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

شرایط و نحوه ثبت نام وام تعمیرات تاکسی‌های فرسوده + جزئیات

  • کد خبر: ۷۲۳۸۶
  • ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
  • ۷
شرایط و نحوه ثبت نام وام تعمیرات تاکسی‌های فرسوده + جزئیات
متقاضیان این وام ۱۰ و ۲۰ میلیونی، ابتدا باید در سامانه تاکسیرانی تهران ثبت‌نام کرده و بعد از دریافت معرفی‌نامه، می‌توانند به بانک مراجعه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد روشنی در این باره گفت: طی هماهنگی‌های لازم با بانک مهر و مساعدت‌های معاون حمل و نقل ترافیک از امروز وام ۱۰ میلیونی به تاکسی‌ها پژو، اریو و تویوتا و وام ۲۰ میلیونی به ون‌ها با سود ۴ درصد به منظور تعمیرات داده می‌شود.


وی در خصوص اینکه رانندگان چطور می‌توانند این وام را دریافت کنند، گفت: تاکسیرانان به پورتال خدمات الکترونیک تاکسیرانان به نشانی https://b۲n.ir/x۹۳۲۷۱ مراجعه و ثبت نام کرده و بعد از دریافت نامه می‌توانند به بانک مراجعه و وام تعمیرات را دریافت کنند.

روشنی تاکید کرد که رفاه حال تاکسیرانان در اولویت بوده و برای این منظور اقداماتی صورت گرفته است به طور مثال بیمه تاکسیرانان بعد از ۵ سال توقف دوباره از سر گرفته شد و در این زمینه سازمان تامین اجتماعی همکاری لازم را داشت.


وی به موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: همچنان پیگیر این هستیم که تاکسیرانان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند و نامه نگاری‌های هم در این باره انجام شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن چراغی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
چرا وام ده میلیون به راننده سمند تعلق داده نشده
رحمان حنیفی پروچ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
با سلام از ریاست تاکسی رانی تهران جناب آقای روشنی از آنجایی که راننده گان تاکسی بعلت درگیری با کرونا اینجانب دومرتبه سال گذشته و دوباره الان خانوادگی درگیر هستیم وبا هزینه بسیار سنگین درمان وشرایط کرونایی و خرابی تاکسی واقعا درمانده شده ام وبه خاطر مشکلات مالی توان پرداخت آورده راننده جهت تبدیل ون را نداریم وبه ناچارمجبور به مداراباوضعیت کنونی و نگهداری ون هستیم اکنون که احتیاج شدید به وام تعمیرات داریم آیا فرسودگی شامل تاکسی های ون دلیکا میشود دراینصورت راننده گان ون چکار باید بکنند با این اوضاع فوقالعاده بد اقتصادی چه گلی باید به سر بگیرند با تشکر
سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
دربار وام تعمیرات هیچ خبری نیست ممنون
رضایی نیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
0
سلام من برای وام تعمیرات خودرو ثبت نام کردم چند بار ولی خبری نشده چکار باید کرد ممنون
حمیدرضاکریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
0
با سلام . واقعا از سازمان تقاضا داریم هر چه سریعتر نسبت به پرداخت وام تعمیرات و بیمه تاکسیرانان اقدام کنند . با این شرایط سخت اقتصادی توان تعمیر خودروهای فرسوده و همچنین پرداخت ماهیانه حدود ۱ میلیون تومان برای بیمه اختیاری را نداریم . خواهش داریم که ما تاکسیرانان را دریابید . زندگیمان به سختی میگذرد.
ا ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
سلام خسته نباشید
لطفاسرحرفتون باشیدماتاکسیرانها رودر یابید
الان ۱۰ روزکه ماشینم موتورسوزونده،تعمیرگاه،بااین هزینهای بالاچکارکنم.
مهدی مرادی راد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
چند ین بار جهت وام تعمرات تاکسی فر سوده اقدام کردم ولی خبری نشد لطفا رسیدگی فرمایید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->