نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

لحظه شماری برای انتخاب هم گروه‌های ایران در انتخابی جام جهانی

  • کد خبر: ۷۲۵۸۲
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
لحظه شماری برای انتخاب هم گروه‌های ایران در انتخابی جام جهانی
ظهر فردا قرعه کشی انتخاب جام جهانی در مرحله مقدماتی قاره آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد. قرار است نحوه برگزاری این بازی‌ها نیز اطلاع رسانی شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، قرعه کشی بازی‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا فرار است راس ساعت ۱۱:۳۰ فردا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شود و تیم‌های حاضر در مرحله گروهی، حریفان خود را بشناسند. ژاپن – ایران – استرالیا – کره جنوبی – عربستان – امارات – عراق – چین – عمان – سوریه – ویتنام و لبنان تیم‌هایی هستند که در مرحله گروهی قرار دارند که به ۲ گروه ۶ تیمی تقسیم خواهند شد.

طبق سید بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های ایران و ژاپن به طور قطع هیچ تقابلی با هم نخواهند داشت، اما محتمل است درسخت‌ترین شرایط ممکن تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های استرالیا، عربستان، عراق، سوریه و لبنان که به نظر می‌رسد گروه سخت تری در قیاس با دیگر تیم‌ها است هم گروه شود. البته هم گروهی ایران با کره جنوبی نیز سختی‌های خاص به خود را دارد، اما به طور قطع مصاف با استرالیا شرایط دشوارتری را پیش روی فوتبال ایران قرار خواهد داد. مهم‌تر از بحث قرعه کشی، اما نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا دو سناریو برای برگزاری متمرکز بازی‌ها در نظر گرفته است. آن‌ها قصد دارند ابتدا تیم‌ها به مدت ۱۰ روز با هم دیدار کنند و در این مدت هر تیم دو مسابقه انجام می‌دهد.

سناریو دوم نیز اینگونه است که ابتدا دور رفت همچون مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی به صورت کامل و پشت سر هم برگزار شود و تیم‌ها ۵ بازی نخست خود را در کشور میزبان انجام دهند و پس از ۲ ماه، پنج بازی باقیمانده نیز در همان کشور را برگزار کنند تا چهره تیم‌های راه یافته به جام جهانی مشخص شود.  

به هرحال ظهر فردا سرنوشت علاوه برمشخص شدن هم گروه‌های ایران نحوه برگزاری این بازی‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد و فوتبال ایران خواهد فهمید که درمرحله بعد باید چگونه مقابل رقبای خود قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->