مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

ساخت موزیک برای تیم ملی فوتبال ایران!

  • کد خبر: ۷۲۶۵۱
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
ساخت موزیک برای تیم ملی فوتبال ایران!
آهنگی برای تیم ملی فوتبال ایران به زودی با هماهنگی فدراسیون ساخته خواهدشد.
به گزارش شهرآرانیوز، شهاب‌الدین عزیزی خادم با مثبت ارزیابی کردن فضای حاکم بر جامعه، پس از صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، خواستار فعالیت گسترده فرهنگی در تمام حوزه‌ها زیر نظر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون شد.

به این منظور نشست مشترک وی با محمدرضا چراغعلی آهنگساز برجسته کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد. محمدرضا چراغعلی در این نشست ضمن ابراز علاقمندی به فوتبال ملی، از آمادگی بزرگان عرصه موسیقی برای تولید یک اثر ملی خبر داد.

در ادوار گذشته سرود‌های مختلفی برای تیم ملی فوتبال ساخته شده است، اما فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از موازی‌کاری و اتلاف سرمایه مالی و انسانی، تصمیم به ساخت یک اثر جدید تحت نظارت کمیته مسئولیت‌های اجتماعی و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در کشور گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->