تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد
سرخط خبرها

اولین اظهار نظر اسکوچیچ بعد از مشخص شدن هم گروه‌های ایران در مقدماتی جام جهانی

  • کد خبر: ۷۲۷۵۷
  • ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
اولین اظهار نظر اسکوچیچ بعد از مشخص شدن هم گروه‌های ایران در مقدماتی جام جهانی
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران بعد از مشخص شدن نام هم گروه‌های ایران در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی اعلام کرد بازی‌های دشواری پیش روی تیم ملی ایران خواهد بود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی که به زعم اغلب کارشناسان، تیم ملی فوتبال ایران در گروه نسبتا آسان تری در قیاس با دیگر گروه مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفته، دراگان اسکوچیچ معتقد است که گروه ایران بسیار دشوار خواهد بود. اسکوچیچ درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی چنین گفته است: «در ابتدا باید بگویم مربیگری در ایران باعث افتخارم است. خیلی خوب می‌دانیم بازی‌های سختی را در مرحله نهایی داریم و باید در تمام بازی‌ها به پیروزی برسیم، مطمئنا برای حضور در این مرحله انگیزه بالایی داریم.»

وی در پاسخ به  سوال مجری AFC درباره اینکه در ۷ بازی اخیر با تیم ملی ایران پیروز شده است گفت: «بله ما در ۷ بازی خود برنده شدیم و این نشان می‌دهد تیم در فرم خوبی قرار دارد. از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار داریم و آماده هستیم تا در ادامه رقابت‌ها از بازی‌ها لذت ببریم.  ما به تیم خودمان نگاه می‌کنیم و به بقیه تیم‌ها توجهی نمی‌کنیم. ما تجربه بازی مقابل عراق و سوریه داشتیم و برای ما فرقی نمی‌کرد با چه تیمی همگروه شویم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->