مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است وزیر صمت: حجم واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم | افزایش قیمت خودرو به دلیل نوسانات دیگر بازار است هزار و ۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی در طرح نوروزی خراسان رضوی تشکیل شد بودجه زیارت برای ۴ شهر زیارتی، تنها ۳۵۰ میلیارد تومان در جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت چه گذشت؟ (۲۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی بورس فردا شنبه ۱۲ تیر

  • کد خبر: ۷۲۸۲۴
  • ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
پیش بینی بورس فردا شنبه ۱۲ تیر
کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی کرد: اگر نرخ دلار افت شدیدی را نداشته باشد بورس در هفته آینده مثبت خواهد بود و تغیر زیادی نمی‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار در هفته گذشته با رشد قابل توجهی از کانال یک میلیون ۲۵۰ هزار واحد هم عبور کرد و ارزش معاملات هم توانست هفته گذشته روند خوبی را ثبت کند.


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند به دلیل خبر‌های مثبتی که از سمت مذاکرات برجام به بازار منتقل شده است تا حد زیادی ابهامات سیاسی در بازار سهام فروکش کرده است.


در چند روز گذشته شاهد افزایش نرخ دلار بودیم که تاثیر مثبت خود را در نماد‌های دلار محور بازار گذاشت و تک سهم‌های گروه پالایشی و فلزات اساسی توانستند هفته گذشته را با افزایش قیمت به پایان برسانند.

 

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در تحلیل بازار چهارشنبه ۹ تیر ماه به تجارت‌نیوز گفت: بازار امروز متعادل بود و روند سهم‌ها نشان می‌داد هیجانات از بازار تخلیه شده است. وی افزود: رشد ارزش و حجم معاملات نشان می‌دهد بازار روند قوی‌تری را نسبت با گذشته پیدا کرده است.


این کارشناس بازار در پیش‌بینی بازار شنبه ۱۲ تیر ماه گفت: اگر نرخ دلار افت شدیدی را نداشته باشد بورس در هفته آینده مثبت خواهد بود و تغیر زیادی نمی‌کند.

 

این کارشناس بازار همچنین در تحلیل روند گروه موثر پالایشی‌ها در بازار گفت: این گروه منتظر اعلام نرخ هستند و اگر با نرخ‌های جدید گزارش‌های خود را منتشر کنند به لحاظ فاندامنتال و هم به لحاظ اخبار و شایعات درباره اعداد اعلامی خود می‌توانند تاثیر مثبتی را در روند بازار بگذارند.


وی افزود: گروه نماد‌های نفتی هم با توجه به افزایش قیمت نفت و بالا رفتن قیمت محصولات روان کار و روغن پایه می‌توانند هفته آینده را مثبت سپری کنند همچنین این گروه با انتشار گزارش‌های مالی شفاف و سود‌های تقسیمی مناسب در مجمع می‌تواند تحرکات اثرگذاری را داشته باشد.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->