حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۱۲ میلیون به هوا رفت!

  • کد خبر: ۷۳۰۲
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
۱۲ میلیون به هوا رفت!
همه چیز درباره سفر پرماجرای مشهدی‌ها به ورامین در لیگ برتر فوتسال

مژده رنگیان - پس از گذشت ۱۰ هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم فوتسال ستارگان ورامین منحل و از دور مسابقات کنار گذاشته شد، اما تبعات آن فقط محدود به این تیم نشد و نماینده خراسان رضوی، به‌خاطر ورامینی‌ها مجبور به پذیرش بیش از ۱۲ میلیون تومان ضرر شد. هفته دهم لیگ برتر فوتسال، این بار در روز پنجشنبه پیگیری شد و قرار بود خراسانی‌ها پس از ۱۴ روز استراحت اجباری براساس قرعه، در ورامین به مصاف ستارگان بروند، اما از ۱۰ روز پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر انصراف تیم ستارگان دشت ورامین از لیگ برتر دیده شد که پس از چند ساعت تکذیب شد و از سوی سرمربی تیم اعلام شد که هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و درصورت کناره‌گیری این تیم، خبر آن به‌صورت رسمی رسانه‌ای خواهد شد. آن‌ها در هفته نهم نیز به اصفهان رفتند تا نشان دهند حاشیه‌ها درست نیست، اما باخت سنگین از نامی نو و غیبت بازیکنان تاثیرگذار ستارگان ورامین، نشان داد که رسانه‌ها درباره مشکلات این تیم اشتباه نکرده‌اند. با این حال باز هم از سوی باشگاه و سرمربی تیم، خبری از انحلال نبود و حریفِ هفته بعدی آن‌ها یعنی هیات فوتبال خراسان‌رضوی، با وجود پیگیری از مسئولین، قانع شد که دیدار با ورامینی‌ها در هفته دهم حتما برگزار می‌شود.

داستان سفر پرماجرا
شاگردان شریف روز چهارشنبه به تهران سفر کردند تا از آنجا راهی ورامین شوند، اما ابتدا صحبت از بازی در قرچک شد، دوباره سالن بازی در ورامین اعلام شد و سپس از شهر ری نام بردند و در این مدت تیم خراسان، سه بار محل اسکانش را تغییر داد و در نهایت، حدود ساعت ۲۰ چهارشنبه، زمزمه‌های لغو دیدار شنیده می‌شود. در همین زمان شهرزاد نصیری مسئول امور زنان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، در پاسخ به این پرسش که دیدار فردا پنجشنبه لغو خواهد شد یا خیر، گفته بود: روز پنجشنبه هر دو تیم مشهد و ورامین باید در سالن محل برگزاری مسابقات حاضر شوند، در صورتی که هر یک از تیم‌ها غیبت داشته باشند، موضوع صورت‌جلسه و سپس در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود. مبنای فعلی ما، برگزاری مسابقه و حضور هر دو تیم در این بازی است. البته با توجه به اعلام باشگاه ستارگان ورامین، محل برگزاری مسابقه از سالن گل عباسی ورامین به سالن سلمان فارسی شهر ری تغییر کرد. به این ترتیب با وجود اینکه باشگاه به صورت رسمی اعلام کرده بود در روز بازی حضور نخواهد داشت، خراسانی‌ها ملزم به حضور در سالن در روز پنجشنبه شدند و همان‌گونه که انتظار می‌رفت، ورامینی‌ها غایب بزرگ این دیدار بودند و در نهایت نتیجه ۳ بر صفر و پیروزی شاگردان شریف اعلام شد. در واکنش به این خبر، امینه امانی سرمربی ستارگان ورامین، درباره غیبت در بازی روز پنجشنبه گفت: به ما اعلام کردند تیم منحل است و بازی روز پنجشنبه با هیات فوتبال خراسان رضوی را به همین دلیل انجام ندادیم. دو هفته با هزینه شخصی مسابقات را برگزار کردم، اما الان منتظر نظر مسئولان باشگاه و فدراسیون هستیم و هیچ‌چیز مشخص نیست.

مشکلات مدیریتی، عامل انحلال ستارگان
تیم ستارگان ورامین اکنون با ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد و به احتمال زیاد باید از هفته بعد شاهد جای خالی نام این تیم در بین ۱۳ تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال باشیم. این تیم در هفته‌های آغازین لیگ، بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و بین تیم‌های بالای جدول بود و حتی مدتی نام پدیده این فصل را به‌دست‌آورده بود و تنها تیمی بودند که موفق شدند ترمز تیم پرستاره سایپا را در خانه بکشند و به تساوی وادار کنند، اما در ادامه و با توجه به مشکلاتی که داشت، افت کرد. پس از اینکه باشگاه ستارگان ورامین اعلام کرد از تیم هیئت فوتبال تهران در لیگ فوتسال زنان هم حمایت می‌کند، همه‌چیز خوب پیش رفت. حتی امینه امانی که ۷ سال مربی تیم‌های پایه باشگاه بارسلونا بوده است، هدایت تیم را برعهده‌گرفت، اما پس از چند هفته، اختلافات مدیریتی و داخلی در این تیم ایجاد شد؛ به گونه‌ای که نیمی از بازیکنان، هوادار سرمربی تیم و نیمی دیگر با باشگاه هم‌عقیده بودند و حتی در بازی‌های گذشته این تیم، شماری از بازیکنان حاضر نشدند و در پایان، اختلافات منجر به انحلال این تیم شد. فاطمه اردستانی، بازیکن مطرح و باتجربه این تیم نیز در واکنش به انحلال تیمش گفت: امسال به‌خاطر اصرار مسئولین ورامین و دوستانم تصمیم گرفتم در شهر خودم بازی کنم. خیلی هم خوب شروع کردیم، اما پس از چند هفته، مشکلات مدیریتی به تیم فشار آورد و مجبور به کناره‌گیری شدیم. مسئولان به مدیرعامل ما قول دادند، اما شانه خالی کردند. درباره مربی تیم هم باید بگویم دانش بالایی داشت، اما مدیریت نمی‌دانست. در نهایت رفتار‌هایی از طرف سرمربی شد که من و چند بازیکن دیگر نتوانستیم ادامه دهیم و از هفته‌های پیش، در تمرینات و مسابقات شرکت نکردیم.

شریف: خسارت مالی ما را چه‌کسی می‌دهد؟
اما حضورنداشتن ستارگان ورامین در دیدار خانگی با هیات خراسان رضوی، با اعتراض شدید سرمربی تیم مشهد همراه بود. فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی که بازیکنانش برای سومین هفته از میادین مسابقات دور شدند، گفت: متاسفانه بازی تیم ما با ستارگان ورامین لغو شد. این دیدار قرار بود ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه برگزار شود. قبل از اینکه تیم ما از مشهد به ورامین برای انجام این مسابقه بیاید، با مسئولان سازمان لیگ و مسئولان باشگاه ورامین صحبت کرده بودیم و آن‌ها به ما اعلام کرده بودند که این بازی حتما برگزار می‌شود و به همین دلیل با تیم کاملمان راهی ورامین شدیم.

۱۲ میلیون هزینه کردیم
شریف ادامه داد: تیم ما ۱۲ میلیون تومان هزینه کرده که از مشهد به ورامین برای انجام این بازی بیاید و سه‌بار هم مجبور به تغییر محل اقامت شدیم. یکبار به قرچک رفتیم و بعد در ورامین و شهر ری ساکن شدیم. متاسفانه هر بار یک چیزی به ما اعلام کردند. یکبار گفتند بازی در سالن قرچک است و بار دیگر اعلام کردند بازی در ورامین برگزار می‌شود و ما را سردرگم کردند. ساعت ۲۱ شب گذشته، یکی از مسئولان باشگاه ورامین به ما اعلام کرد که این بازی برگزار نمی‌شود. اگر قرار بود که این مسابقه لغو شود، چرا زودتر کسی این موضوع را به ما اعلام نکرد. چه کسی می‌خواهد پاسخگوی این خسارت مالی به تیم ما باشد؟ حتی به ما نگفتند که به احتمال یک درصد این بازی انجام نمی‌شود. اگر می‌دانستیم، با افراد کمتری می‌آمدیم.

انصراف از دو هفته پیش
سرمربی تیم خراسان خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم که اسپانسر این تیم، دو هفته پیش اعلام انصراف کرده، اما نامه کتبی نزده بودند و بعد با یک اسپانسر دیگر به نام کیان گستران توافق کردند که بازهم این اسپانسر اعلام انصراف کرده است. ضرر و زیان ما چگونه می‌خواهد جبران شود؟ بخشی مالی است و بخش دیگر دور‌بودن از شرایط بازی است. زیرا هفته پیش هم استراحت داشتیم و با لغو این بازی، ۳ هفته می‌شود که از شرایط مسابقه دور هستیم. او گفت: اگر قرار بر انحلال تیم و عدم برگزاری بود، اعلام می‌کردند تا ما تنها جریمه کنسل‌کردن بلیت‌ها را پرداخت می‌کردیم نه اینکه پرواز کنیم و هزینه اسکان هم بر دوش ما اضافه شود. روز بازی نیز حتی اعلام کردند باید در محل سالن حضور داشته باشیم تا صورت‌جلسه شود. من مانده‌ام که چه باید بکنیم و چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
در پایان هفته دهم لیگ برتر، تمامی بالانشینان بر حریفانشان پیروز شدند و تغییری در ۴ رده نخست لیگ ایجاد نشد و تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با ۱۹ امتیاز، همچنان در رده چهارم قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->