علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

وام ۵۰ میلیون تومانی برای بیماران کلیوی + جزئیات

  • کد خبر: ۷۳۰۲۲
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
وام ۵۰ میلیون تومانی برای بیماران کلیوی + جزئیات
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران از اعطای وام پنج تا ۵۰ میلیون تومانی از سوی این انجمن به بیماران دهک‌های یک تا چهار خبر دا

به گزارش شهرآرانیوز، اعظم پناهی‌مهر در دیدار با حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به زیرپوشش بودن بیش از ۱۰۰ هزار بیمار کلیوی در انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران اظهار داشت: از این تعداد ۶۰۰ نفر در سال ۱۳۹۹ عمل پیوند کلیه شده‌اند.

وی در مورد تأمین داروی مورد نیاز این بیماران گفت: مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید برطرف شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با اشاره به فعالیت ۴۰ ساله این انجمن در کشور بیان کرد: این انجمن مردم‌نهاد است و تمام حمایت‌های خود را از بیماران کلیوی به واسطه کمک خیران انجام می‌دهد.

پناهی‌مهر با اشاره به نقش تسهیل گری انجمن حمایت از بیماران کلیوی ادامه داد: خدمات این انجمن محدود در درمانی و دارویی نیست بلکه این انجمن فعالیت‌های متعددی در حوزه معیشتی، ورزشی، فرهنگی و هنری نیز در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به تعامل این انجمن با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وام قرض‌الحسنه بین پنج تا ۵۰ میلیون تومان ویژه بیماران کلیوی دهک‌های یک تا چهار در نظر گرفته شده است و دستورالعمل آن در سراسر کشور ابلاغ شده است.

پناهی‌مهر با تأکید در تلاش برای تسهیل گری در انجام عمل پیوند کلیه برای این بیماران گفت: شیوع کرونا به میزان چشمگیری عمل‌های پیوند کلیه را کاهش داده است و این ویروس مشکلات بسیاری را دو برابر دیگر افراد سالم جامعه برای بیماران کلیوی به دنبال داشته است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران گفت: بیماران کلیوی جزو بیماران خاص قرار دارند و تزریق واکسن کرونا نیز بر همین مبنا انجام و در دست اجراست.

لزوم معرفی فعالیت انجمن‌های مردم‌نهاد

حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش انجمن حمایت از بیماران کلیوی در کشور گفت: فعالیت این انجمن‌های خیریه و مردم‌نهاد نوعی کمک به حاکمیت و دولت برای ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران است.

وی با اشاره به این فرموده رهبر معظم انقلاب که "بیماران باید تنها رنج مریضی را تحمل کنند و نباید دغدغه تأمین منابع مالی برای درمان و اسکان و ... داشته باشند" گفت: فعالیت انجمن‌هایی نظیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بسیار ارزشمند و مؤثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر معرفی هر چه بیشتر فعالیت سازمان‌ها و انجمن‌های خیریه و مردم‌نهاد در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: باید تبلیغات در این حوزه گسترش یابد.

به گزارش تسنیم در استان سمنان ۳۶۳ بیمار دیالیزی و ۲۶۰ بیمار پیوند کلیه وجود دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->