بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها
سرخط خبرها

یخچالی را به پوزیشن ۲ برگردانید

  • کد خبر: ۷۳۰۸۶
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
یخچالی را به پوزیشن ۲ برگردانید
از قدرت تهاجمی بهنام یخچالی در تیم ملی بسکتبال کاسته شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهنام یخچالی در بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بسکتبال در ژاپن در پوزیشن «یک» بازی کرد. او دیشب در بازی با اسپانیا هم به عنوان پوینت گارد اول تیم ملی بسکتبال به میدان رفت. بهنام بازیکن توانمند بسکتبال در پوزیشن ۲ است. زمانی درک بائرمن بعد از خالی شدن تیم ملی از پوینت گارد‌هایی مثل مهدی کامرانی و آرن داودی تصمیم گرفت از بهنام با قدرت بدنی خوب در ترکیبی از پوزیشن یک و ۲ استفاده کند. 
شاهین‌طبع، هنوز کپی کار‌های بائرمن را در تمرینات تیم ملی بسکتبال اجرا می‌کند. استفاده از فیلیپ جلال‌پور توسط شاهین‌طبع برای سازماندهی بازی تیم ملی است که در بازی‌های تدارکاتی جواب نداده است. این بازیکن با استرس بازی می‌کند و این سطح از رقابت‌ها را تجربه نکرده است.
بهنام بازیکن گلزنی است که شاهین‌طبع دانسته یا ندانسته، اختیارات بازی تهاجمی این بازیکن را کم می‌کند یا با قدرت تهاجمی او به سایر نفرات تهاجمی تیم کمتر توپ می‌رسد که این برای تیم ملی خوب نیست.
تقسیم بازی از پوینت گارد به خوبی انجام نمی‌شود و در زمان پرس حریف، توپ‌رسانی مطلوبی را شاهد نیستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->