نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سورپرایز ویژه در مشهد: عادل فردوسی‌پور مقابل تیم خداداد و رحمتی

  • کد خبر: ۷۳۰۹۶
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
سورپرایز ویژه در مشهد: عادل فردوسی‌پور مقابل تیم خداداد و رحمتی
عادل فردوسی پور، رحمتی و خداداد مسابقه فوتبالی در مشهد برگزار می‌کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، دیدار دوستانه تیم‌های منتخب مشهد (پیشکسوتان فوتبال مشهد و سرخابی ها) و رسانه ورزش قرار است در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.
 
این مسابقه دوستانه که با پیشنهاد و پیگیری‌های خداداد عزیزی و موافقت عادل فردوسی پور قرار است انجام شود، به منظور ارج نهادن به زحمات کادر درمان و همچنین راه اندازی کمپین مبارزه با کم آبی و کمک به محرومین، روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.
 
در این مسابقه برای تیم منتخب مشهد (پیشکسوتان فوتبال مشهد و سرخابی‌ها) قرار است چهره‌هایی، چون سید مهدی رحمتی، خداداد عزیزی، حسین بادامکی، رضا عنایتی، رضا ناصحی، علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان جمشیدی، حمید ذوهانی، محمد نوازی علیرضا حقیقی، اشکان نامداری و ... بازی کنند.
 
در جمع یاران عادل فردوسی‌پور در تیم رسانه ورزش نیز جمعی از اهالی رسانه همچون پیمان اسدیان، علیرضا خلیفه، رضا خسروی و ... در این دیدار حضور پیدا می‌کنند.
 
خداداد عزیزی همچنن از اکبر میثاقیان و سید مهدی غیاثی پیشکسوت فوتبال مشهد نیز برای حضور روی نیمکت و هدایت تیم مشهدی، دعوت به عمل آورده است.
 
این طور که گفته می‌شود این مسابقه با حمایت مالی یکی از دوستان خداداد عزیزی که در مشهد کافی شاپ دارد و همچنین یک ارگان دولتی برگزار خواهد شد و قرار است اعضای تیم میهمان صبح روز بازی وارد مشهد شوند و پس از برگزاری مسابقه به تهران بازگردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->