استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

بند جدایی قلعه نویی برای گل گهر؟ | امیر در فکر روزهای سخت استقلال

  • کد خبر: ۷۳۳۴۹
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
بند جدایی قلعه نویی برای گل گهر؟ | امیر در فکر روزهای سخت استقلال
گفته می‌شود قلعه نویی بندی در قرارداد خود با باشگاه گل گهر قرارداده که هرگاه استقلال به او نیاز داشت جدا شود و بدون قید و شرط به این باشگاه برود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، درحالی که امیرقلعه نویی یک فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه تراکتور منعقد کرده، اما درباره نحوه قرارداد او با باشگاه گل گهر سیرجان خبر‌های جالبی به گوش می‌رسد.

قلعه نویی که فصل پیش رقم قابل توجهی از مدیران این باشگاه دستمزد گرفته، گفته می‌شود شروط عجیبی را در قرارداد خود لحاظ کرده است.

یکی از این شروط جدایی بی قید وشرط از گل گهر و پیوستن به استقلال است. این طور که گفته می‌شود سرمربی تیم گل گهر در قرارداد خود بند انتقال به استقلال را گنجانده و به همین دلیل حاضر شده برای یک فصل دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کند

. البته مسئولان باشگاه گل گهر چنین بندی را تایید نکرده‌اند، اما گفته می‌شود قلعه نویی پیش بینی می‌کند که شاید شرایط دراستقلال به گونه‌ای پیش برود که او دوباره به این باشگاه بازگردد که اگر قرار بر وقوع این اتفاق باشد، باشگاه گل گهر سیرجان باید با این انتقال موافقت کند.

درواقع قلعه نویی نخواسته مانند فکری در فضای تنش زا از گل گهر جدا شود، چون فکری در زمان جدایی از نساجی با مشکلاتی مواجه شد و حتی میان او ومدیران این باشگاه اختلاف‌های عمیقی به وجود آمد.

به هرحال این ماجرا می‌تواند در پس زمینه ذهن هواداران استقلال باشد هرچند که این روز‌ها غالب آبی دلان دوست دارند مجیدی به کارش با این باشگاه ادامه دارد وحمایت حداکثری هم از او انجام می‌شود، اما آینده غیرقابل پیش بینی است و احتمال دارد هراتفاقی رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->