داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار
سرخط خبرها

ورود استراماچونی به فرودگاه قطر+عکس

  • کد خبر: ۷۳۳۰۹
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
ورود استراماچونی به فرودگاه قطر+عکس
آندره استراماچونی وارد قطر شد تا کارش را با تیم الغرافه آغاز کند. این مربی شکایتی را هم از باشگاه استقلال انجام داده و در مراجع قضایی پیگیر این ماجرا است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، آندره استراماچونی، سرمربی سابق استقلال سرانجام به قطر رسید تا کارش را با تیم الغرافه رسما آغاز کند.

 باشگاه الغرافه قطر نیز در این راستا خبر داده آندره ا استراماچونی سرمربی ایتالیایی و جدید تیم امروز (سه شنبه) وارد دوحه شده است و به زودی کارش را با تیم جدید آغاز می‌کند.

طبق پروتکل‌های بهداشتی کرونایی و اعلام باشگاه قطری سرمربی سابق استقلال به مدت یک هفته در قرنطینه به سر می‌برد. قرارداد سرمربی ایتالیایی با الغرافه دو ساله است.

استراماچونی در سال ۲۰۱۹ براینیم فصل هدایت استقلال را برعهده داشت و موفق شد در زمان کوتاه حضورش نتایج قابل قبولی بگیرد. در نهایت به دلیل عدم پرداخت دستمزدش قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

البته استراماچونی از باشگاه استقلال شکایت کرده و این طور که وکلای سابق باشگاه استقلال نیز گفته اند، این مربی تمام حقوقش را از باشگاه استقلال دریافت خواهد کرد.

 

ورود استراماچونی به فرودگاه قطر+عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->