تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس
سرخط خبرها

چرا مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان را پرداخت نمی‌کنید؟

  • کد خبر: ۷۳۵۸۵
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
چرا مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان را پرداخت نمی‌کنید؟
با وجود اینکه قول پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین‌، در خرداد امسال داده شده بود، اکنون نیمه دوم تیر هم در حال سپری‌شدن است و از این پرداخت‌ها خبری نیست.

طنین همتی|شهرآرانیوز، قول پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان تأمین اجتماعی در خرداد داده شده بود، اما اکنون نیمه دوم تیر هم سپری شد و هنوز از زمان این پرداخت‌ها خبری نیست.


بازنشستگان از پرداخت‌نشدن به‌موقع افزایش حقوق فررودین گله دارند و می‌گویند خرداد به آخر رسید، پس این مابه‌التفاوت حقوق فروردین چه شد؟ مگر نگفتند آخر اردیبهشت یا اوایل خرداد پرداخت می‌شود!
آن‌ها اعلام کردند: افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را صریح و آشکار و بیشتر از قبل اعمال کنید تا این قشر تلاشگر در همه دوران‌ها، دعاگوی وجود شما باشند.

 

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران دیروز ۱۶تیر از پرداخت این مابه‌التفاوت با حقوق تیر خبر داده بود و گفت: بر اساس قولی که مسئولان سازمان تأمین اجتماعی داده‌اند، قرار است این مابه‌التفاوت با حقوق تیر بازنشستگان پرداخت شود.
وی اعلام کرد: ۴۰ درصد بازنشستگان متوسط‌بگیرند و از سازمان بابت مابه‌التفاوت برای افزایش حقوق‌ها در فروردین، طلب دارند که قرار است این ماه پرداخت شود.


دهقان کیا با اشاره به اینکه برای پرداخت این مابه‌التفاوت، سازمان تأمین اجتماعی به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تأکید کرد: اطلاع دارم که سازمان تأمین اجتماعی به‌دنبال تأمین این اعتبار است و علت تأخیر در پرداخت این مابه‌التفاوت نیز تأمین‌نشدن ۲ هزار میلیارد تومان تاکنون بوده است که امیدواریم این ماه محقق شود.


به گزارش شهرآرانیوز، سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای سال وعده پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان را داده بود، اما معلوم نیست این‌بار با حقوق تیر پرداخت یا دوباره به زمان دیگری موکول می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->