نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

دربی پایتخت بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۷۳۷۷۵
  • ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
دربی پایتخت بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود
دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد کرم محمدی، مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران اظهار کرد: کمیسیونی زیر مجموعه معاونت امنیتی انتظامی هست به نام کمیسیون ورزشی، به صورت ماهانه جلسه دارد و بازی‌های مهم و حساس ورزشی را ما در موقعیت‌های مختلف در این جلسات بررسی می‌کنیم. این جلسات بیشتر تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مسائل امنیتی مرتبط با بازی‌ها دارد.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی و زرد، ما تصمیماتی را بر اساس دستورالعمل‌ها گرفته ایم. وضعیت تهران قرمز است و بازی‌هایی که در تهران در این ایام صورت می‌گیرند بدون تماشاگر انجام می‌گیرند؛ لذا تاکید بر این بوده است که این بار هم روال همان باشد.

محمدی تصریح کرد: منتهی عوامل امنیتی، نظارتی و انتظامی که اعضای کمیسیون هستند، به علاوه اعضای هیئت مدیره، با رعایت فاصله اجتماعی در این مسابقه دربی حضور دارند.

وی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شده از هر باشگاه ۲۰ نفر حضور داشته باشد. تقریبا ۴۰ نفر و هم چنین از اعضای تمرین نیز چند نفر حضور دارند و ممکن است این عدد کمتر و یا بیشتر شود.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران اظهار کرد: در رابطه با محدودیت ترددها، معمولا بازی‌ها را باید به شکلی طراحی کنیم و بررسی‌هایی انجام دهیم که افرادی که آن جا حضور پیدا می‌کنند، چه عوامل انتظلمی، نظامی، امنیتی و چه عوامل باشگاهی، به محدویت نخورند.

محمدی در پایان گفت: لذا بازی اگر به وقت اضافه کشیده نشود، تقریبا ساعت ۱۹:۴۵ تمام می‌شود و به محدودیت نمی‌خورد. منتهی اگر به وقت اضافه کشیده شود، لیست‌هایی را پیگیری خواهیم کرد که افراد جریمه نشوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->