نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟

  • کد خبر: ۷۳۹۹۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟
بحران‌های اقتصادی المپیک توکیو هرروز بیشتر می‌شود و حالا در تازه ترین خبر منفی، شنیده می شود اسپانسرها از تبلیغات میدانی در توکیو انصراف داده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حال‌وهوای کشور ژاپن این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به المپیک نزدیک شده است، اما همچنان تصمیم‌گیری‌ها برای نحوه برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران یا ممنوعیت آن‌ها وجود دارد. کمتر از ۲ هفته دیگر تا شروع رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ باقی مانده است و این روز‌ها کشور ژاپن تحت‌تأثیر برگزاری این آوردگاه جهانی و مهم است. هنوز هم تعداد درخور توجهی از مردم این کشور به‌دلیل بیماری کرونا موافق برگزاری این بازی‌ها نیستند، اما دولتمردان و مسئولان ورزشی ژاپن با وجود همه فشار‌هایی که روی دوش خود تحمل می‌کنند، به برگزاری این رقابت‌ها مصمم هستند. در روز‌های گذشته مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها اعلام کردند حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ممنوع شده است.

 

این موضوع واکنش‌های مختلفی را در توکیو و شهر‌های همسایه آن داشته است. دیروز یکی از شبکه‌های خبری ژاپن در تلویزیون اعلام کرد که مسابقات بیسبال و سافتبال که محل برگزاری آن استان فوکوشیماست، با تعداد اندک تماشاگر برگزار می‌شود. به‌جز توکیو که محل اصلی برگزاری رقابت‌های ورزشکاران است، ۴ استان میاگی، فوکوشیما، شیزوکا و ایباراکی هم میزبان مسابقات هستند و گفته می‌شود در این ۴ استان تعداد اندک هوادار مجاز اعلام شده است، اما در توکیو و شهر‌های همسایه آن که شامل ساپورو، چیگا و کاناواگا می‌شود، حضور تماشاگر ممنوع است.

 

مسئله مهم دیگری که در پی ممنوع‌شدن حضور هواداران در المپیک رخ داده، انصراف برخی از اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی است. پیش از این اسپانسر‌های غول المپیک در یک برنامه‌ریزی گسترده قصد داشتند از این آوردگاه جهانی به نفع خود استفاده کنند، اما ممنوعیت حضور تماشاگر در مسابقات باعث شده تا برخی از این شرکت‌ها از تبلیغات وسیع میدانی انصراف دهند. یکی از این شرکت‌ها تویوتا است. این شرکت از اسپانسر‌های اصلی المپیک هم به شمار می‌رود، اما دیروز اعلام کرده است به شکلی که پیش از این برنامه‌ریزی کرده است، تبلیغات میدانی نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->