بوژوویچ: باشگاه استقلال باید همه دستمزدم را پرداخت کند رکوردشکنی بی‌سابقه باشگاه استقلال در تغییر سرمربی | آینده مبهم جباری وزیر ورزش عراق وارد مشهد شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) مجتبی جباری جانشین بوژوویچ شد مرضیه جعفری، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال زنان شد+سوابق تمدید قرارداد فلیک با بارسلونا هواداران گالاتاسرای شاکی از موراتا پایان کار همیلتون در فرمول یک؟ مهدی تاج: باوجود VAR، نباید اشتباهات داوری به وجود بیاید پیشنهاد وسوسه‌بر‌انگیز الهلال به رافینیا | ۲۰۰ میلیون یورو برای چهار فصل! محرومان مرحله یک چهارم‌نهایی جام حذفی مشخص شدند | استقلال و سپاهان با ۳ محروم خرید غندی‌پور برای پرسپولیس ۱۳۰ میلیارد آب می‌خورد! اطمینان موسیمانه از وصول مطالباتش از باشگاه استقلال آبی‌ها تمرین را تحریم کردند پاری سن ژرمن بیرون از خانه نمی‌بازد شکست ناهید کیانی مقابل مبینا نعمت زاده در چین مرادمند فصل را از دست داد؟ فستیوال ستارگان کشتی در آمریکا بند جدایی قرارداد کارتال با درگذشت پاپ فرانسیس، فوتبال یکی از هواداران باوفایش را از دست داد
سرخط خبرها

انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟

  • کد خبر: ۷۳۹۹۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
انصراف اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی در المپیک توکیو؟
بحران‌های اقتصادی المپیک توکیو هرروز بیشتر می‌شود و حالا در تازه ترین خبر منفی، شنیده می شود اسپانسرها از تبلیغات میدانی در توکیو انصراف داده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حال‌وهوای کشور ژاپن این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به المپیک نزدیک شده است، اما همچنان تصمیم‌گیری‌ها برای نحوه برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران یا ممنوعیت آن‌ها وجود دارد. کمتر از ۲ هفته دیگر تا شروع رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ باقی مانده است و این روز‌ها کشور ژاپن تحت‌تأثیر برگزاری این آوردگاه جهانی و مهم است. هنوز هم تعداد درخور توجهی از مردم این کشور به‌دلیل بیماری کرونا موافق برگزاری این بازی‌ها نیستند، اما دولتمردان و مسئولان ورزشی ژاپن با وجود همه فشار‌هایی که روی دوش خود تحمل می‌کنند، به برگزاری این رقابت‌ها مصمم هستند. در روز‌های گذشته مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها اعلام کردند حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ممنوع شده است.

 

این موضوع واکنش‌های مختلفی را در توکیو و شهر‌های همسایه آن داشته است. دیروز یکی از شبکه‌های خبری ژاپن در تلویزیون اعلام کرد که مسابقات بیسبال و سافتبال که محل برگزاری آن استان فوکوشیماست، با تعداد اندک تماشاگر برگزار می‌شود. به‌جز توکیو که محل اصلی برگزاری رقابت‌های ورزشکاران است، ۴ استان میاگی، فوکوشیما، شیزوکا و ایباراکی هم میزبان مسابقات هستند و گفته می‌شود در این ۴ استان تعداد اندک هوادار مجاز اعلام شده است، اما در توکیو و شهر‌های همسایه آن که شامل ساپورو، چیگا و کاناواگا می‌شود، حضور تماشاگر ممنوع است.

 

مسئله مهم دیگری که در پی ممنوع‌شدن حضور هواداران در المپیک رخ داده، انصراف برخی از اسپانسر‌ها از تبلیغات میدانی است. پیش از این اسپانسر‌های غول المپیک در یک برنامه‌ریزی گسترده قصد داشتند از این آوردگاه جهانی به نفع خود استفاده کنند، اما ممنوعیت حضور تماشاگر در مسابقات باعث شده تا برخی از این شرکت‌ها از تبلیغات وسیع میدانی انصراف دهند. یکی از این شرکت‌ها تویوتا است. این شرکت از اسپانسر‌های اصلی المپیک هم به شمار می‌رود، اما دیروز اعلام کرده است به شکلی که پیش از این برنامه‌ریزی کرده است، تبلیغات میدانی نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->