قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پردرد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم‌خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود سازمان هواپیمایی: خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس هفته آخر تیر ماه

  • کد خبر: ۷۴۳۶۵
  • ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
پیش‌بینی بورس هفته آخر تیر ماه
در روزهای گذشته بازار روند مثبتی را تجربه کرد. باید دید فضای مثبت ایجاد شده در روزهای اخیر ناشی از خبرهای مذاکرات، کاهش نرخ سود بین بانکی و احتمال تزریق نقدینگی به بازار سهام، در هفته آینده هم ادامه می‌یابد؟

به گزارش شهرآرانیوز، در روزهای گذشته سیگنال‌های مثبتی روند بازار سرمایه را تغییر داد. از جمله خبرهای مهمی که امروز هم به نظر می‌رسد بر روی بازار تاثیر گذاشته است لغو برخی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران بوده است.  در روزهای گذشته به جز نتیجه مذاکرات برجام کاهش نرخ سود بین بانکی و احتمال تزریق نقدینگی به بازار سهام جو مثبتی را ایجاد کرد و به نظر می‌رسد افزایش تقاضا و کاهش قفل صف‌های فروش نتیجه افزایش اعتماد سهامداران به بازار سرمایه شده است. حالا کارشناسان درباره بازار هفته آینده چه پیش‌بینی‌‌هایی را دارند؟

 

_ مصطفی، محبی مجد درباره پیش‌بینی بورس هفته آینده گفت: بازار در روزهای آینده تحرکات مثبتی را خواهد داشت اما در برخی از روزها هم احتمالا شاهد روند اصلاحی در بازار باشیم.

 

_ مهدی افضلیان گفت: بازار به روند تعادلی خود ادامه می‌دهد البته احتمال اینکه در تمامی روزها مثبت باشد سخت است و به نظر می‌رسد در برخی از روزها هم با روند اصلاحی در بازار مواجه باشیم اما به صورت کلی روند بازار تعادلی خواهد بود.

 

_ علی عصاری در خصوص معاملات هفته آینده بازار اعلام کرد: در روزهای آینده به نظر می‌رسد با توجه به جو کلی بازار نمادهای گروه‌های سیمانی، ساختمانی و نیروگاهی و عمده نمادهایی که کمتر شاخص‌ساز هستند و در رسته نمادهای کوچک قرار می‌گیرند در بازار تحرکات مطلوبی را داشته باشند.

 
 

_ میترا تاتاری با اشاره به شرایط نوسانی در بازار سهام گفت: «به نظر می‌رسد بعد از روزهای متعادل و مثبتی که وجود داشته است احتمال روند ریزشی بازار زیاد است.»

 

_ پیمان حدادی، تحلیلگر بازار سرمایه هم در این رابطه اعلام کرد: هفته آینده بازار سهام روند مثبتی را خواهد داشت و شاخص کل احتمالا در کانال یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد قرار بگیرد و نسبت معاملات هم به نظر می‌رسد هفته آینده افزایشی باشد.

 

منبع: تجارت نیوز

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->