واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

عضویت در کانون‌ها؛ دردسر جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی برای دریافت وام

  • کد خبر: ۷۴۳۸۱
  • ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
  • ۲
عضویت در کانون‌ها؛ دردسر جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی برای دریافت وام
کانون‌ها به بازنشستگانی که تازه قصد ثبت نام دارند اعلام کرده‌اند که این تسهیلات صرفا به آن‌هایی پرداخت می‌شود که از قدیم عضو بوده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند که کانون‌ها شرط پرداخت پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی را عضویت از پیش اعلام کرده‌اند؛ درحالیکه تعداد زیادی از بازنشستگان تامین اجتماعی عضو کانون‌های شهرستان‌های خود نیستند.

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی قرار است که حدود ۴۰۰ هزار فقره وام ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شود، که یکی از شروط دریافت آن‌ها عضویت در کانون‌هاست.  

بازنشستگانی که تماس گرفته‌اند، می‌گویند به جهت حل این مشکل در سال‌های آینده، مبلغی را برای صدور کارت عضویت به کانون پرداخت کرده‌اند، اما به آن‌ها اعلام شده که باید منتظر اعلام نوبت جدید وام در سال ۱۴۰۱ باشند و در حال حاضر موعد جدیدی برای پرداخت تسهیلات در نظر گرفته نشده است.

گفتنی است بازنشستگانی که مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند، صرفا باید از طرف کانون‌ها به بانک معرفی شوند و حالت دیگری برای بهره‌مندی از این کمک رفاهی پیش‌بینی نشده است.

منبع: ایلنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید اورنگیان
United States of America
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
سلام کاربسیارساده ای هست برای عضویت مهم اینست که شماره عضویت همان روز داده میشود کارت بعد ازمدتی بازنشستگان محترم اقدام کنند یک هزینه هم باید پرداخت کنند که بسیارکم است
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
تامین اجتماعی یعنی بدبختی ودردسرچیزعجیبی نیست تازگی هم ندارد.خدایاخودت کمک کن که ازهمه چیزباخبری ایناکه خبرندارن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->