بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۶ تن کود اوره را کشف کردند از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

فروش اقساطی «خودرو پژو ۲۰۷» با اقساط بلند مدت + شرایط خرید

  • کد خبر: ۷۴۴۴۳
  • ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
  • ۲۱
فروش اقساطی «خودرو پژو ۲۰۷» با اقساط بلند مدت + شرایط خرید
قیمت پژو ۲۰۷ در بازار آزاد بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است. بسته به مدل خودرو و امکانات آن. اما حالا برخی از سایت‌ها، این خودرو با به صورت اقساطی و با تحویل فوری می‌فروشند. اما شرایط چیست و چه کسانی می‌توانند آن را بخرند؟

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت خودرو در بازار ایران مدام در حال افزایش است. طرح‌های پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا منتقدان بسیاری دارد. چراکه تحویل خودرو‌های پیش‌فروش شده اصولا یک ساله است و قیمت قطعی خودرو هم مشخص نیست.

بسیاری می‌گویند در طرح‌های فروش این دو خودروساز ثبت‌نام کرده‌اند، اما یا هیچ‌گاه خودرویی به نام آن‌ها نشده یا اینکه مدتی از زمان تحویل خودرو گذشته و آن‌ها خودرویی دریافت نکرده‌اند. اما گلایه مهم‌تر این است که خریداران نمی‌دانند در نهایت قیمت خودرویی که سال آینده تحویل می‌گیرند چقدر می‌شود.

در کنار این شیوه فروش، برخی از سایت‌های فروش خودرو، خودروی اقساطی می‌فروشند. خریداران باید بخشی از قیمت خودرو را پرداخت کنند و مابقی آن را در قالب اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه بپردازند.

در این طرح پژو ۲۰۷ دنده‌ای، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانورما و پژو ۲۰۷ اتوماتیک به فروش می‌رسد.

یکی از نکات مثبت خرید اقساطی خودرو این است که پرداخت وجه همزمان با تحویل خودرو است. یعنی تحویل فوری است و اینکه قیمت قطعی خودرو از همان ابتدا مشخص است.

یکی از خودرو‌هایی که اکنون به صورت اقساطی فروش می‌رود، سه مدل پژو ۲۰۷ است. در طرح فروش اقساطی پژو ۲۰۷ افراد باید بسته به مدل انتخابی خود مبلغ ۱۵۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان را هنگام تحویل خودرو بپردازند و مابقی را به صورت اقساط. اقساط پژو ۲۰۷ بین ۵.۵ تا ۱۸.۵ میلیون تومان است.

فروش اقساطی «خودرو پژو ۲۰۷» با اقساط بلند مدت + شرایط خرید

قدرت خرید پایین، قیمت خودرو بالا!

به عبارتی می‌توان گفت افزایش قیمت خودرو در چند سال گذشته چنان بوده که بسیاری نه توان خرید نقدی خودرو را دارند و نه خرید اقساطی آن را. چراکه در کمترین حالت افراد باید برای خرید پژو ۲۰۷، ۱۵۰میلیون نقد بدهند و ماهانه ۵.۵ میلیون تومان!

این رقم، اما از حداقل حقوق مصوب سال جاری هم بیشتر است. به عبارتی یک حداقل‌بگیر باید ماهانه بیش از یک میلیون تومان به کل حقوق خود اضافه کند تا بتواند اقساط این خودرو را بدهد.

ناگفته پیداست که پرداخت اقساط ۱۰ تا ۱۸ میلیون تومانی فقط برای برخی از افراد میسر است و این امکان برای همه وجود ندارد. ارزانترین خودروی اقساطی که افراد می‌توانند بخرند، پراید است که با پرداخت ۶۵ میلیون تومان نقد و اقساط ۲.۵ میلیون تومانی ماهانه بتوانند یک خودرو بخرند!

از کجا می‌توان خودروی قسطی خرید؟ برخی از سایت‌ها و شرکت‌های فروش اقساطی خودرو وجود دارد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت‌ها، خودروی اقساطی بخرند. برای اطلاع از شرایط خرید به سایت مبین خودرو و سایا خودرو مراجعه کنید.

منبع: تجارت نیوز


بیشتر بخوانید:

فروش فوری انواع خودرو وانت «بهمن موتور» از امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ + جزئیات و لینک ثبت نام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
و دوباره دامی برای مردم.... آدم خیلی باید بی انصاف و بی غیرت باشه که همچین شرایطی رو برای مردم کشور خودش درست کنه فقط بخاطر پول که تو جیب خودش بره
تتلوووووو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
1
فقط بايد گريه كرد شايدم خنديد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
1
والااینجورکه داره پیش میره هیچکس فکرطبقه ضعیف جامعه نیست
من الان۱۶ساله ازدواج کردم و۳فرزنددارم که باحقوق کارگری دارم خرج خانوادمومیدم ودرحسرت داشتن یه خودروموندم
بقرآن قسم این قیمتهااصلاعادلانه نیست بخدای لاشریک قسم عادلانه نیست فکرمردم وفکرآخرتتون باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
1
این ماشینا رو از کجا آوردن؟ مگه میشه، وقتی با هر کدملی یک خودرو میدن اونم با قرعه کشی اونوقت اینا خودر رو اقساطی و تحویل فوری میدن. چه خبره؟
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
2
10
با این شرایط بعیده صاحب ماشین بشیم این شرایط حداقل برای قشر کارمند و حقوق بگیر امکان پذیر نیست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
1
چرا سودی ک کشیدید روشو نمیگید ‌
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
بااین قیمت های گران شدنهای نجومی ماها هیچوقت نمی‌توانیم خودرو بخریم.پس خداوند لعن کند باعث و بانی این وضعیت گرانی وتوروم افسارگسیخته واقتصادبیمار کشورمان را.
رضا آنلاین
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
من میخوام ببینم مسئولین هم مثل مردم زندگی میکنن من 49 سالم تمام ارزوهام سوخت و رفت،تا حالا 19 بار برا خودرو ،در فروش فوق العاده ایران خودرو ثبت نام کردم از زمانی که 206 تیپ دو 69 میلیون بود و هر سری پیام میاد که برنده نشدید،بعد میگن پارتی بازی نمیشه مگه میشه 19 بار ادم اسمش در نیاید.تا حالا هم از هیچ شرکتی یا بنگاهی ماشین نخریدم .امیدوارم خیر نبینید که مردم رو به این روز انداختین،خدا ازتون نگذره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
باید از طرف مردم کارخانه های تولید خودرو تحریم شوند
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
ای آقا مردم برای نون شبشون موندند بعد میگن ۵۵ تا صد م ت پیش قسط بدن برای ماشین بقیه تا سیصد ت پیشکش مردم محروم از خرید یک کیلو میوه که بتوانند با بیماری مقابله کنند عاجزند بایستی تصمیمات آن هم در اسلامی بودن قشر متوسط جامعه بتواند بهره مند گردد نه همه با توجه به پولدار ها تصمیم گرفته شود یک بازنشسته جهت رفاه خانواده خود به یک خودرو نیاز دارد پس با تصمیمات عقلانی راه را برای خودرو دارشدن بازنشستگان هموار نمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
سلام دوستان چه خوابی دیدن میخواهند اقساطی خودرو بفروشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
سلام خودرو میفروشید به مردم اقساطی خیابان ها جا داریم با این طرفیکی شلوغ ی بد اخبار میگه خودرو تک سرنشین نیارین بیرون طرف ماشین خریده باید بیاره خیابان ؟ خودرو هم خریدن میان مسافر کشی ؟ شما ها کاری میکنید مردم را به جان همدیگه می اندازید
ا.نبوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
1
۹۵ میلیون سود برای چیزی که واقعا سرمایه نیست و هر آن احتمال نبودنش وجود دارد؟!
تازه این مبلغ چیزی است که اعلام شده است
ضمن اینکه چه کسی الان با هزینه های لازم زندگی، توان پرداخت ماهیانه ۷/۵ میلیون تومان را دارد جز عده‌ای خاص!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
1
یکی از بزرگ ترین عامل بدبختی مردم ایران طی سالهای گذشته سایپا و ایران خودرو می باشد
ای کاش در یک روز تعطیل زمین دهن باز کند و این دو شرکت بلعیده شوند طوری که ذره ای از آثارشون بجا نماند
تا زمین از لوث منحوس آنان پاک گردد . الهی آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
1
سلام
در این طرح فروش قسطی
قیمت تمام شده ۲۰۷ اتوماتیک حدود ۵۰۰ملیون
علی برکت اله
خدا رحمت کنه رجبعلی صراف را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
1
چقدر با این مردم بازی می کنید هر روز یک برنامه از کشور های دیگر یاد بگیرید پول بدهند ماشین ببرند چرا خود رو ساز شده فروشنده بدهید نمایندگی مثل زمان شاه خدا بیامرز
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
1
دقیقاکجابایدبریم برای خرید
Naser
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
1
سلام من میتونم ماهی نهایت دو میلیون بدم در ضمن با این پول میرم ماشین خارجی دست دوم میخرم نهایت هر شش ماه میبرم مرز برمیگردونم چرا باید اینهمه پول برای یه ماشین که قیمت اصلیش سی میلیون بدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
1
آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کرده که بیا و ببین
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
1
بگید کار گر تا ابد کارگری کنه وشما کیف دنیا رو واقعا متاسفم جای اینکه از کارگر همایت بشه تو سرش میزنید
احمد ذوقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
قیمت ماشین همون پیش پرداخت دریافت میشه مابقیش سود احتکار کننده عزیزه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->