افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال
سرخط خبرها

گشایش بولوار «شهید فخری‌زاده» در مشهد

  • کد خبر: ۷۵۲۲۷
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
گشایش بولوار «شهید فخری‌زاده» در مشهد
چند روزی بیشتر به پایان کار شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری این دوره باقی نمانده، اما پروژه‌هایی که کلنگ آن‌ها زده شده است، در این روز‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش شهرآرانیوز؛ چند روزی بیشتر به پایان کار شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری این دوره باقی نمانده، اما پروژه‌هایی که کلنگ آن‌ها زده شده است، در این روز‌ها به بهره‌برداری می‌رسد و همان‌گونه که شهردار مشهد هم در مراسم افتتاح ۴۵ متری شهید محسن فخری‌زاده (۴۵ متری سردخانه) بیان کرده است، مدیران شهری تا آخرین روز برای خدمت به مردم تلاش خواهند کرد.


محمدرضا کلائی در مراسم افتتاح پل سواره رو و بولوار ۴۵متری شهید محسن فخری‌زاده (سردخانه) که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، افزود: پروژه‌های شهری از دل مشکلات و مطالبات مردم به وجود می‌آید و این پروژه نیز در پاسخ به مطالبه مردم اجرا شد.


وی اضافه کرد: در همین راستا حوزه عمران شهرداری درخواست پلیس‌راه و مردم را جدی گرفت و شورای شهر مجوز ساخت این مسیر را صادر کرد.
شهردار مشهد ضمن خداقوت برای اجرای سریع پروژه اظهار کرد: حتی یک‌بار هم از این پروژه بازدید نکردم و باید بر این موضوع تأکید کنم که همه پیگیری‌های پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهید محسن فخری‌زاده متعلق به شورای شهر است.


وی با اشاره به اینکه شورای جدید در آستانه استقرار است، خاطرنشان کرد: حتما به شورای شهر و شهردار منتخبشان کمک می‌کنیم.


کلائی ادامه داد: ما خادم زائران امام‌رضا (ع) هستیم و با نهایت سرعت تا روز آخر همه تلاشمان را برای خدمت به زائران و مجاوران حضرت و انجام وظایفمان به کار می‌گیریم؛ ما تا پایان این کار را خواهیم کرد و یک روز این خدمت‌رسانی ترک نخواهد شد.


با کارنامه‌ای موفق شورا را ترک می‌کنیم

همچنین نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه فعالیت‌های ۴ سال دوره پنجم شورای شهر سبب شده است با کارنامه موفق شورا را ترک کنیم، اظهار کرد: اعتبارات سنگینی در این منطقه برای ساخت چند پروژه ازجمله کوهشار و بولوار ۴۵ متری شهید فخری‌زاده هزینه شده است.


احمد نوروزی با اشاره به اینکه در دوره پنجم راهبرد‌های خوبی با تدوین برنامه میان‌مدت به‌کار گرفته شد، ادامه داد: ما شهرداری را با بدهی تحویل گرفتیم و شهرداری‌ای را که بدهی سر‌رسید ندارد، تحویل می‌دهیم.


وی افزود: برای اجرای بسیاری از پروژه‌ها حتی نیمه‌شب و صبح زود جلسه برگزار شد تا این نتایج شیرین به‌دست آمد؛ امیدواریم در ۴سال آینده نیز همین سرعت ادامه پیدا کند.

نوروزی افزود: ما با کارنامه موفق شورا را ترک می‌کنیم و خوشحال می‌شویم شورای ششم بتواند با موفقیت کارش را انجام دهد.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز با بیان اینکه هدف از اجرای پل و بولوار ۴۵متری شهیدفخری‌زاده پاسخ به مطالبه مردم است، گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۹۹ و با زمان‌بندی ۲۸۰ روزه آغاز شد.


خلیل‌ا... کاظمی اضافه کرد: تصمیم گرفتیم این مسیر را که شامل ۱/۱ کیلومتر در ۲ باند با آیلند فضای سبز و پلی به‌طول ۸۰ و عرض ۳۰متر است، ۲۸۰روزه بهره‌برداری کنیم، اما به‌دلیل معارضات ۱۳ روز دیرتر از زمان‌بندی پروژه آماده شد که برای این تأخیر از کسبه و اهالی عذرخواهی می‌کنم.


وی تصریح کرد: ازجمله معارضات پروژه، دیوار زمین آستان‌قدس بود که یک هکتار به عقب برده شد؛ همچنین لوله۲۰۰۰ سد دوستی از داخل کال عبور کرده بود که آن را نیز جابه‌جا کردیم و برای سرعت‌بخشیدن به کار مجبور شدیم قسمتی از لوله را خودمان بخریم.


کاظمی با بیان اینکه کارکردن در محل ورود و خروج خودرو‌های سنگین بسیار دشوار بود، اظهار کرد: از ویژگی‌های پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهیدفخری‌زاده این است که پل در محل سیلاب ساخته شده است که این امر سبب می‌شود وضعیت خطرناک قبلی که به مردم آسیب می‌زد، برطرف شود.


وی ادامه داد: پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهید فخری‌زاده درمجموع به‌دلیل ترافیک و تصادف‌های فراوان باتوجه‌به وجود پایانه خودرو‌های سنگین و خواست مردم با اعتبار ۶۵میلیارد تومان و ۲/۱ هکتار فضای سبز اجرا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->