سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

ثبت نام کتاب‌‎های درسی پایه هفتم در سال ۱۴۰۰ + نحوه ثبت‌نام و جزئیات

  • کد خبر: ۷۵۴۲۴
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
  • ۱
ثبت نام کتاب‌‎های درسی پایه هفتم در سال ۱۴۰۰ + نحوه ثبت‌نام و جزئیات
امکان نام نویسی جهت دریافت کتاب درسی پایه هفتم به دو روش انفرادی و گروهی از طریق سایت irtexbook.com و یا irtextbook.ir وجود دارد.

شهرآرانیوز - هرساله، وزارت آموزش و پرورش با تعیین نمودن بازه زمانی مشخصی این امکان را برای دانش آموزان، دبیران و مدیران محیا می‌نماید تا بتوانند به یکی از روش‌های انفرادی یا گروهی در پایه تحصیلی مورد نظر خود، اقدام به ثبت سفارش کتب درسی به صورت دوره‌ای نمایند. به طور معمول، مدت زمان اعلام شده هر ساله با چندین بار تمدید همراه می‌باشد.  همچنین امکان ویرایش سفارش متقاضیان در مهلت مجدد نام نویسی فراهم می‌باشد.

 

زمان ثبت نام کتب درسی پایه هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

جدول زیر، مربوط به زمان بندی ثبت سفارش، اصلاح و توزیع کتاب درسی پایه هفتم در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱‌ می‌باشد که داوطلبان می‌توانند مطابق با تاریخ‌های ذکر شده، اقدامات لازم را به انجام برسانند.

 

ثبت نام کتاب‌‎های درسی پایه هفتم در سال ۱۴۰۰ + نحوه ثبت‌نام و جزئیات

 

راهنمای ثبت نام کتاب‌های درسی پایه هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

امکان نام نویسی جهت دریافت کتاب درسی پایه هفتم به دو روش انفرادی و گروهی وجود دارد. در روش انفرادی، کتاب درسی تنها برای یک نفر سفارش داده می‌شود که معمولا دانش آموزان و معلمان، برای استفاده شخصی خود در طول سال تحصیلی، به این شیوه نسبت به سفارش کتاب درسی پایه هفتم اقدام می‌نمایند.

 

ثبت نام به صورت انفرادی

ابتدا به سایت فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtexbook.com و یا irtextbook.ir مراجعه فرمایید.


سپس گزینه “سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی” را انتخاب نموده و به بخش “ثبت سفارش مخصوص دانش‌آموزان” مراجعه کنید.


در سمت چپ صفحه جدید، روی گزینه “ورود دانش آموزان” کلیک کنید.


با وارد کردن  “کد ملی“ و “شماره سریال شناسنامه” در کادر‌های مربوطه وارد پورتال دانش آموزی خود می‌شوید.


 در مرحله بعد، با انتخاب گزینه “فروش و توزیع مواد آموزشی” روی لینک “ورود به سامانه فروش” کلیک کنید.
 در این بخش می‌بایست اطلاعات پستی مربوط به مدرسه خود را تکمیل کنید.


 در صفحه پیش رو، شماره تماس خود و یا والدین را وارد نمایید.


 در صفحه جدیدی که نمایش داده می‌شود، با توجه به رشته و سال تحصیلی مورد نظر خود بخش‌های مربوطه را انتخاب کنید.


در این مرحله، اطلاعات مربوط به کتاب درسی مورد سفارش دانش آموز نشان داده می‌شود.


 در آخر،  هزینه قابل پرداخت جهت خرید کتاب و ثبت سفارش شما نمایان می‌گردد که در صورت تمایل می‌بایست کلید “پرداخت” را بفشارید تا وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید.

 

ثبت نام به صورت گروهی

شما می‌توانید برای ثبت سفارش خود و انجام فرآیند مربوطه، از طریق مدیر مدرسه خود اقدام نمایید. به این صورت که هزینه کتب درسی مقطع مورد نظر را به مدارس پرداخت کنید و نام نویسی در سایت را به کادر اجرایی مدرسه واگذار نمایید. توجه داشته باشید که ثبت نام گروهی توسط مدارس از طریق  سامانه سناد دانش آموزی انجام می‌شود.


مدیران و پرسنل مدارس می‌توانند پس از ورود به سامانه سناد و با استفاده از رمز عبور و کد کاربری خود،  طبق مراحل زیر نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان اقدام نمایند.

از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “فروش و توزیع موادآموزش” را انتخاب کرده و سپس روی گزینه “ورود به سامانه فروش” کلیک کنید.


در این قسمت، روی عبارت “ثبت شماره موبایل دانش آموزان” کلیک نمایید.


در صفحه بعد، کلید “پایه تحصیلی و رشته مورد نظر” را بفشارید و توجه کنید که حتما تیک گزینه “ندارد” را از بخش “وضعیت سفارش” انتخاب کنید تا لیست دانش آموزانی که برای آن‌ها سفارشی ثبت نشده است، نمایش داده شود. سپس کلید “جستجو” را بفشارید.


در این مرحله،  اسامی تمام دانش آموزان نشان داده می‌شود که الزامی است برای هر کدام از آن‌ها یک شماره تماس ذخیره شده وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که دریافت شماره به منظور اطلاع رسانی فرآیند ثبت سفارش به والدین می‌باشد. سپس روی گزینه “بروزرسانی” کلیک کرده و از منوی سمت راست، گزینه “ثبت سفارش گروهی” را انتخاب کنید.


در صفحه بعد نیز مجددا پایه تحصیلی و رشته متناسب با پایه و رشته تحصیلی را انتخاب نموده کلید “جستجو” را بفشارید.


در این مرحله، اطلاعات مربوط به هر دانش آموز نشان داده می‌شود که با کلیک روی گزینه “بله”‌ می‌توانید سفارش را ثبت کنید. سپس در قسمت مذهب “شیعه” و در قسمت زبان “زبان انگلیسی” را وارد کنید و کلید “ثبت سفارش” را بفشارید. همچنین برای انصراف از سفارش هر یک از دانش آموزان کافی است بر روی عبارت “غیر فعال” کلیک کنید تا سفارش شما لغو شود.


اطلاعاتی که در بخش قبل وارد کرده اید به همراه قیمت کل سفارش در این مرحله نمایش داده می‌شود که به منظور پرداخت مبلغ مورد درخواست، ابتدا باید درگاه بانکی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس روی گزینه “ثبت و ادامه پرداخت” کلیک نمایید.


در این بخش، وارد درگاه بانکی می‌شوید که پس از وارد کردن اطلاعات بانکی خود می‌بایست کلید “پرداخت” را بفشارید.

 

قیمت کتب درسی پایه هفتم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

کتاب‌های درسی پایه هفتم تحت عنوان آموزش قرآن، فارسی، ریاضی، مطالعات اجتماعی، عربی، کتاب کار زبان انگلیسی، تفکر و سبک زندگی (دختران)، ضمینه پیام‌های آسمان، نگارش، علوم تجربی، فرهنگ و هنر، انگلیسی هفتم، تفکر و سبک زندگی، کار و فناوری، تعلیمات و ادیان الهی و اخلاق (ویژه مدارس استعداد‌های درخشان) ارائه می‌گردد که هر جلد از کتاب‌ها دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند. در سال ۹۹ قیمت کتب درسی به صورت دوره‌ای در دوره متوسطه اول نیز از ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر بوده است که انتظار می‌رود در این دوره با افزایش قیمت رو به رو باشد.  دانش آموز یا اولیای دانش آموز صرفا موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) می‌باشد و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

لازم است بدانید که علاوه بر ثبت نام کتاب‌های درسی به صورت دوره ای،  امکان نام نویسی و سفارش تک جلدی کتاب درسی نیز در سایت ثبت نام کتاب درسی به نشانی irtexbook.com و یا irtextbook.ir وجود دارد، به این صورت که با اتمام زمان ثبت نام کتب درسی دوره ای، سامانه مربوطه جهت ثبت سفارش تک جلدی آماده می‌گردد و داوطلبان می‌توانند در صورت موجود بودن کتاب‌های پایه مورد نظر خود در انبار فروش کتاب، آن‌ها را به صورت بسته پستی دریافت نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امیرعلی سیری پلنگ دره
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
برای خواندن دی ه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->